Pohojalaane meno

Anonyymi-ap

Koska kyseessä on dialogi, niin kaikkien asianosaisten tulisi poistua paikalta, jotta lukijalla olisi tilaa ymmärtää dialogi.

Televisiossa soivat kirkonkellot.

- Äiti, pitäisikö tämä parvekekukka heittää menemään!

- Joo. Mutta ei sitä ruukkua.

(naurua)

26

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, mä lähären justihinsa tästä notta muukki mahtuu purkamahan tuntojansa.
      Nii ja tua tialoki, vähä mutta asiaa. Eres se seipähänniälly kaurismäki ei saa puristettua yhtä paljo asiaa pienehen tilahan ku pohojalaanen oman luantaasen lahjakkuurensa ohojaamana. MÄ ähären tästä kaffille https://aijaa.com/w5GwzX

• Anonyymi

Loistavaa.
        Lisää tällaista!

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Loistavaa.
        Lisää tällaista!

Mies 65

Paikallisen suurenmoiseksi kehittynehen käsityskyvyn lisäksi täällä ollahan sitte kans yllytyshulluja notta jos kiellät niin yritys on kahta kauhiampi, vaikka joo kyllä ne kehukki makialle saattaa maistua vaikken mä sitä myännäkkää.
        Ja sitte jos tänne nyt sattuu olemahan fanikerho syntymäs mitä oikiastansa suuresti epäälen niin pistetähän tuahon ny sitte perhepotretti näkyvihin millä saa lähtiä tapetoomahan seinää jos sille päälle tuloo. MÄ ja flikka joo. https://aijaa.com/Efy3G6

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paikallisen suurenmoiseksi kehittynehen käsityskyvyn lisäksi täällä ollahan sitte kans yllytyshulluja notta jos kiellät niin yritys on kahta kauhiampi, vaikka joo kyllä ne kehukki makialle saattaa maistua vaikken mä sitä myännäkkää.
        Ja sitte jos tänne nyt sattuu olemahan fanikerho syntymäs mitä oikiastansa suuresti epäälen niin pistetähän tuahon ny sitte perhepotretti näkyvihin millä saa lähtiä tapetoomahan seinää jos sille päälle tuloo. MÄ ja flikka joo. https://aijaa.com/Efy3G6

Mukava notta täälön muitaki kunnollisia ihimisiä. Eli pohojalaasia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mukava notta täälön muitaki kunnollisia ihimisiä. Eli pohojalaasia.

Nämä etelänherelmät on niin tylysää sakkia notta tarttoo joskus vähä painoottaa kansallisuuren nerkitystä 😁, kovin on mustavalakoosta porukkaa tai sitte isoo pyärä heittää.
        Hyvää äireenpäivää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä etelänherelmät on niin tylysää sakkia notta tarttoo joskus vähä painoottaa kansallisuuren nerkitystä 😁, kovin on mustavalakoosta porukkaa tai sitte isoo pyärä heittää.
        Hyvää äireenpäivää

Kyllä teillä siellä Seinäjoella ja Lapualla, Kauhajoesta puhumattakaan enempi mustavalkoista porukkaa on kun taas etelässä löytyy paikoin pelkkää mustaa!

Mies 65

• Anonyymi

Äiti äiti!

Pihalla kasvaa narsisseja!

• Anonyymi

Mjoo

Harmi kun olen sen verran vetelä, etten (eettisistä) syistä kehtaa äänittää salaa näitä tyttären ja hänen äitinsä välisiä keskusteluja, koska maailmankirjallisuudessa on ammottava aukko tällaiselle tilaukselle.

Siis tällaista performanssia ei voi mikään inhimillinen taho muistaa, sen nyansseja ymmärtää ilman äärimmäistä keskittymistä ja mahdollisuutta kuulla uudelleen, mitä sanottiin.

Kun viha ja rakkaus tanssii valssia, niin ulkopuolinen on ulkopuolinen.

(hihitystä)

• Anonyymi

Korjatahan murtehelle oikianlaaseksi:

- Äitee, pitääskö tämä parvekekukka paiskata menemähän?

- Pitääs. Muttei sitä ruukkua!

• Anonyymi

Mjoo

En itse osaa tätä hienoa murretta, jossa on hienoin tuntemani tempo ja tyyli painottaa tavuja, ylläpitää vokaalein sointuja ja korostaa sanojen tärkeyttä vain sanomalla ne toisin.

Absoluuttisen hienoa kuunneltavaa ja ”mahrotoonta” matkia, saati kirjoittaa.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

En itse osaa tätä hienoa murretta, jossa on hienoin tuntemani tempo ja tyyli painottaa tavuja, ylläpitää vokaalein sointuja ja korostaa sanojen tärkeyttä vain sanomalla ne toisin.

Absoluuttisen hienoa kuunneltavaa ja ”mahrotoonta” matkia, saati kirjoittaa.

(hihitystä)

Neiti on hyvä ja antaa ny anteeksi että taas pitää korjata.

Tuata "maharotoon"-sanaa ei voi käyttää nuan. "Maharotoon" tarkoottaa Pohojammaalla vaan jonku toisen asian voimakkahampaa versiota. Eli jokin voi olla maharottoman komiaa, maharottoman suurta tai joku voi olla maharottoman rikas. Tai jos ihiminen on maharotoon, niin sill' on vähä mopo keulinu johonaki asias ja on tullu tavallista komiampaa tulosta.

Mutta mikään asia Pohojammaalla ei oo sillä lailla maharotoonta, nottei sitä voisi teherä, hankkia tai saavuttaa. Sellaasta rajootusta ei pohojalaasille koskaan opeteta eikä meill' oo yleiskiälen mukaasesti maharottomia asioita eres olemas.

Sais kaikki muukki ottaa meistä mallia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Neiti on hyvä ja antaa ny anteeksi että taas pitää korjata.

Tuata "maharotoon"-sanaa ei voi käyttää nuan. "Maharotoon" tarkoottaa Pohojammaalla vaan jonku toisen asian voimakkahampaa versiota. Eli jokin voi olla maharottoman komiaa, maharottoman suurta tai joku voi olla maharottoman rikas. Tai jos ihiminen on maharotoon, niin sill' on vähä mopo keulinu johonaki asias ja on tullu tavallista komiampaa tulosta.

Mutta mikään asia Pohojammaalla ei oo sillä lailla maharotoonta, nottei sitä voisi teherä, hankkia tai saavuttaa. Sellaasta rajootusta ei pohojalaasille koskaan opeteta eikä meill' oo yleiskiälen mukaasesti maharottomia asioita eres olemas.

Sais kaikki muukki ottaa meistä mallia.

Mjoo

Joo joo. Mähän sanoin etten osaa, mutta kuitenkin tahtoosin.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Joo joo. Mähän sanoin etten osaa, mutta kuitenkin tahtoosin.

(hihitystä)

Mä käännän tuan ny meirän kiälelle:

"Orotappa vähä."

Ja sitte seuraavalla kerralla päästelisit menemähän notta roikuu.

Kyllähän se opettelua vaatii, ennen ku ulukopaikkakuntalaane saa maharottomuuren ajatuksen pois ittestänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä käännän tuan ny meirän kiälelle:

"Orotappa vähä."

Ja sitte seuraavalla kerralla päästelisit menemähän notta roikuu.

Kyllähän se opettelua vaatii, ennen ku ulukopaikkakuntalaane saa maharottomuuren ajatuksen pois ittestänsä.

Mjuu

Jotain tuollaista kävi kyllä mielessä. Katsos kun tietyissä tilanteissa tuollainen kunnon pohojalaanen aksentti olisi parempi ase kuin yksikään viiltävä sana omallani.

Ainakin minuun se tehoaisi, joten kaikkiin muihinkin kyllä.

Perustelen tämän niin, että lauseissa on enemmän voimaa kuin muulla tavalla ne esitettynä. Tämä tietenkin vain puhuttuna.

Siis raakaa voimaa. Siis dominoida tilannetta ja sillä sipuli.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjuu

Jotain tuollaista kävi kyllä mielessä. Katsos kun tietyissä tilanteissa tuollainen kunnon pohojalaanen aksentti olisi parempi ase kuin yksikään viiltävä sana omallani.

Perustelen tämän niin, että lauseissa on enemmän voimaa kuin muulla tavalla ne esitettynä. Tämä tietenkin vain puhuttuna.

(hihitystä)

Moon nuarempana kuullu pohojammaan murretta seksin aikana. Soli jo vähän erikoosta, mutta kaikkehen tottuu. Puukkoohinki seliäs tottuu, ku kääntyy vattallensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moon nuarempana kuullu pohojammaan murretta seksin aikana. Soli jo vähän erikoosta, mutta kaikkehen tottuu. Puukkoohinki seliäs tottuu, ku kääntyy vattallensa.

Mjoo

Lakeuksien äänet ovat uhkaavan väkivaltaisia, ääniltään syviä ja odottelevia.

On kuin edessä olisi pommi, josta nousee savuvana.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Lakeuksien äänet ovat uhkaavan väkivaltaisia, ääniltään syviä ja odottelevia.

On kuin edessä olisi pommi, josta nousee savuvana.

(naurua)

Muute hyvä mutta pualivalamis. Paukahroksen jäläkehen rakennetahan sitte komia hirsilinna samalle paikalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjuu

(hihitystä)

Se on totta jotta häjyyllä ei kannata mihinää muoros, Hartiat on leviät ku laron ovet eikä eres lahot viälä. Henkinen kantti vastaa sitte kooltansa iteaparkin asvalttipihaa näin vaatimattomasti arviooren. Sanoos on enemmän voimaa ku kymmenen kilovatin hakkuris :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta jotta häjyyllä ei kannata mihinää muoros, Hartiat on leviät ku laron ovet eikä eres lahot viälä. Henkinen kantti vastaa sitte kooltansa iteaparkin asvalttipihaa näin vaatimattomasti arviooren. Sanoos on enemmän voimaa ku kymmenen kilovatin hakkuris :D

Mjuu

En minä kyllä saa päähäni miksi tuollaisilla eväillä pitää täällä majailla.

En kyllä itsekään ymmärrä sitä, miksi itse täällä majailen.

Ei käy järkeen.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjuu

En minä kyllä saa päähäni miksi tuollaisilla eväillä pitää täällä majailla.

En kyllä itsekään ymmärrä sitä, miksi itse täällä majailen.

Ei käy järkeen.

(naurua)

Evähät on yhtä leviällä vähä kaikilla osallistunehilla, täällä ollahan vaikkei tieretä miksi 😁.

• Anonyymi

Kumpi voittaa puukkotappelun: Tamperailen vai Kuopionlinen heh

• Anonyymi

sitten Sweinäjokwlqinwn rulww pwaäpaqllomailan j linkkuveitswn kanssa rappeluun..

sitten tulee Helsinkiläinwn Cltilla taisreluun mukaan .45" kuulaa kalloon kaikillw hwh

• Anonyymi

Pihalla kasvaa eläimiä ja narsisteja, muitakin kukkia.

• Anonyymi

Ei muuta kuin 500MEGATONNIN vetypommi niskaan niin riitaloppuupi

• Anonyymi

laitan lämpöjutun säätietokannasta paljonko oli viimevuonna tällä tunnilla samassa paikassa mitattu eli 1800 aikaan vuonna 2014 otan:

11.5.2024 1800 lämpö ulkona aurinko oli 26,3

nyt

11.5.2025 1800 sama sää,lämpö 27,6

hirveät sää-databaset hakemista joku tietty tunti ja sääkuvskin...

• Anonyymi

..kun tietokone ottaa automaattisesti,robottimaisesti huomaamattomastisääkuviaj a lämpöjä... tulee niin... sarjatuotantona tunnin välein...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe