Jos teitä petetään / on petetty

Anonyymi-ap

Se on hurveä tunne kun niin käy. Enkä.koskaan tule ymmärtämään miten joku voi niin tehdä.
Mutta kykaan muu ei ole vastuussa omista valinnoistaqn. Pettäjä valitsee itse ja vastaa valintojrnsa seurauksista.
Vaikka pettäjä sanoisi mitä selityksiä teoilleen niin loppujen lopuksi hän on itse valinnut mitä tekee.
Petetyn ei tarvitse kamtaa sitä samaa taakkaa. Vaan hän voi katsoa itseään peilistä ja suoraan silmiinsä rehellisesti ja selkä suorana. Hänen ei tarvitse piileskellä ja hän voi olla vapaa. Tuo vapaus on se mitä pettäjällä ei ole. Hän ei joudu kantamaan pettäjän taakkaa.
Loppupeleissä,sanoi pettäjä pettämisen syyksi minkä tahansa niin hänellä on se taakka harteillaan eikä hän voi sitä siirtää toiselle eikä toisella ole mitään belvollisuutta tuota takkaa itselleen ottaa.
Pettäjä vie tuon taakan mukanaan loppuun asti. Ja vaikka hän sen unohtaisi niin sitten viimeisillä he hengenvedoillaan hän tulee sen muistamaan ja ymmärtämään täysin. Joko siinä hetkessä tai heti kuoleman jälkern aivojen alkaessa luovuttamaan. Ja voin sanoa että se tuska on hirveämpi kuin mitä voimme kuvitella. Se ei tunnu nyt niin pahalta koska sitä tuskaa ei voi ku ailla eikä ymmärtää kokematta.
En pelottele vaan kerron miten ihmiskeho toimii. Muistakaa tämä.

4

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Toki jokaunen on vastuussa omista tekemisistään. Itse kuitenkin koin ja koen edelleen, että oli vikaa minussakin. Mä ymmärrän hänen tekonsa, vaikka en hyväksykään sitä.

• Anonyymi
      UUSI

no ei kyllä vaikuta pettämiset mitenkään

• Anonyymi
      UUSI

Pettäjällä on usein vaikeuksia asettua petetyn asemaan ja ymmärtää minkälaista kärsimystä hän aiheuttaa. Valitessaan pettää pettäjä usein vähättelee kiinnijäämisen mahdollisuutta, petetyn kipua ja seurauksia. Hän asettaa oman mielihyvänsä kaiken edelle.

• Anonyymi
        UUSI

Vaimoni on narsisti, hän kuvitteli että sulatan pettämisiä pari päivää ja sitten voisi jatkaa normaalisti.perhe-elämää. tuosta oikeastaan alkoi koko vyyhti aueta, koska ei tuntenut mitään katumusta asiasta. Valehteli aikaisemmista menoista, joten aloin epäillä että on enemmänkin pettämistä. Pahin pettämistapaus paljastui vasta kun olin jo onneksi käsitellyt kaikki pettämiset. siihen meni noin puoliso toista vuotta aikaa. Sitten löysin kertomuksen netistä, jossa harrastetaan ryhmäseksiä. Vaimo oli valehdellut yhdestä reissusta, mutta tuossa netistä löytämässäni kertomuksessa ja vaimon minulle kertoman tarinassa oli niin paljon yhtäläisyyksiä, että tiedän ,että ryhmäseksin pääosissa ollut nainen oli vaimoni. Siinä oli mainittu tilaisuus, naisen ikä, miesten määrä, hotelli, anaaliseksi paikkakunta jossa tapahtui ja paikkakunta josta vaimo oli. Onneksi olin sulattanut monta muuta pettämistä ennen tuon ilmituloa. Saattaisin olla linnassa nyt.

Vaimo ei kotona halunnut 15 vuoteen puhua seksistä, sitten lukee jotain tuollaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      124
      7764
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      41
      4461
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      43
      3998
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      409
      2067
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      78
      1737
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1488
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1487
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      195
      1275
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1148
    10. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      32
      1107
    Aihe