Elämän rekvisiittaan kuuluvat kaikki.
Elä kuin lavaste harjoituksessa, jonka idea on tulla toteen, päivänä määrättynä ja niillä hinnoilla, jotka aseteltu on.
Eli
Kysymys kuuluu perille asti:
Miksi minua tällainen kiinnostaisi?
(naurua)
36
8
142
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä helvettiä
- Anonyymi
Mjuu
Joo siis tämä numro (36) on eräänlainen numero numerosarjassa, jonka osa se on.
Oleellinen osa.
(naurua)
- Anonyymi
En tie miksi olet elämäsi niin elänyt kannattiko saitko mieleisen elämän itsellesi
- Anonyymi
FunnyeX = Funeau, näin ranskalaisittain Ovelan-Asterixin sanoin.
WikipediX se paras hahmo onkin noin ranskalaisittain.
Joo uskalsin käynnistää c-kääntäjän silmäleikkauksen jälkeen, näen kyllä kirjaimer nyt hyvin silmäelimilläni oli ihottavaa kun ei näe kirjaimia..
kuten vanha totuus on: rahalla saa silmät, ja myös taksin..
- jalattomalla hevcosella on mustalaisen tuhhaa taluttaa.
.. eli tuo projektini jatkuupi kaupungin niin... kohta
Rahalla saa ja silmillä näkee. - Anonyymi
Rahalla saa silmät
- Anonyymi
Rahalla saa silmät, hevosella saa grillipihvin, pistää lihoiksi sen herekkus.
- Anonyymi
heitä nopalla tai arvo korttipakalla kumppanisi sopivcin kuin joku kultti jonka johraja on JUMALA tai Jeesus, aivan samaa.
Tuollainen analysointi on ai Pyllyn Heiluria, ja valhetta.
Oikeasti on vain nopan heittoa milloin tapaa sopivan ihmisen, joku Tinder, kuin jotrain Atlantick Cityn arpomista kuka saa suurimmat voittokertoimet hehehe
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798