Teollisuusliitto ei saavuttanut yli 2 kk kestäneellä UPM:n lakolla mitään. Sama tulos kuin aikaisemmalla 3 kk lakolla. Nolla.
Puntti ja hame alkoi tutista ja oli pakko sopia, kun muuten rivit olisi revenneet.
Työntekijöille tuli selväksi, että lakoilla ei saavuta mitään. Samalla viisastuivat, että sama palkka on liitossa tai ei. Vielä oppivat, että lainmukainen luottamusvaltuutettu voisi edustaa paremmin koko henkilökuntaa kuin Hakaniemen marionetti.
Oppia ikä kaikki.
Mitä siellä Murikassa oikein opetetaan????
Teollisuusliitto nöyrtyi ja teki sopimuksen UPM:n kanssa, kun alkoi puntti tutista ja hame väristä.
7
81
Vastaukset
- Anonyymi
Sama palka, joo vielä.
Kassan jäsen, mikä palkka, kun ammattiliitot eivät ene aja niitä.
Joko sinä olet, 🐖porvari tai tyhmä duunari, heitä löytyy eniten Persuista. - Anonyymi
Oppi ikä kaikki, sinun kohdalla ei kumpikaan ole toteutunut.
- Anonyymi
Kaikkea tyhmä varastomies Keravalta kyselee.
- Anonyymi
Sulle on tullut kommentteja.
Voisitko mitenkään, puolustaa aloitustasi. - Anonyymi
Hetkinen, jäikö alle kuntasoppareiden, palkankorotustasot
Jos, en yhtään ihmettele:
Kokoomuslaiset ay-pomoina herranenaikasentään
https://yle.fi/a/74-20160230
T. haans.sea - Anonyymi
YTK jäsenenä palkka on parempi kuin liittokoirilla. Miksi, sitä voi miettiä siellä vassari päässä jos osaa.
- AnonyymiUUSI
YTK:n ansiosidonnaisturva maksaa 100 euroa vuodessa, miksi maksaisin liitolle 400 euroa tulevaisuudessa, ja jo nyt 200 euroa verovähennyksen jälkeen? Miksi? En halua lakkoilla. Sama palkka, olen liitossa tai ei. Tai itse asiassa jokaisessa palkanmaksussa minun netto on suurempi kuin Hakaniemen provisioita maksavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715178
- 924198
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713