Ei nuorten kannata asua Vimpelissä, Perhossa rahaa tulee niin että ranteet notkuu.
Vimpeli on nääntyvä kylä tuulimylly hankkeineen ja sen pesäpallon perässä juoksemisen kanssa kuoleva kyläpahanen josta kannattaa muuttaa heti pois.
Kannattaa käydä Perhon kunnan sivuilla jotka ovat etuja täynnä nuorille ja lapsiperheille.
Perho tarjoaa muuttajille kovat edut!
9
130
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka v.ttu haluu asuu perhossa?
- Anonyymi
Perhossa syntyi lähes 3 lasta per nainen, koko Vimpelissä syntyi 2 lasta.
Ilmeisesti tietävät mitä sillä laitteella tehdään. Siis todennäköisesti elämä on hauskempaa Perhossa?
- AnonyymiUUSI
Saa olla melko epätoivoinen että muuttaa Perhoon.
- AnonyymiUUSI
No näimpä, kun karttaa katsoo niin lähimpään kaupunkiin eli Kokkolaan on aika tarkkaan sata kilometriä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No näimpä, kun karttaa katsoo niin lähimpään kaupunkiin eli Kokkolaan on aika tarkkaan sata kilometriä!
Vimpelistä on ihan yhtä pitkä Seinäjoelle, kokkolaan mutta Kemijärvelle ja Helsinkiin on matkaa. Mitä ajattelit kaupunnista hakea?
- AnonyymiUUSI
Terveydenhoito, koulut, kaupat on kaupungissa, kyllä Vimpelistä on jo paljon lyhyempi Seinäjoelle.
- AnonyymiUUSI
Niin. Vimpelissä ei ole niitäkään.
- AnonyymiUUSI
Palvelut pitää hakea kaupungeista,, ei niitä enää näiltä seuduilta löydy.
- AnonyymiUUSI
Mutta Perhossa on nyt erikoistarjous...saa viellä vaimon kaupan päälle!
Vimpelissä voi osallistua makkaratarjoiluun juhannuksena jos arpaonni suosii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008890
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265238- 534601
- 874331
- 573533
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583188Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581