Suomalaisiin ei valheet uppoa!
Kikka vitonen persuille: vaihtakaa kansa äkkiä!
7
64
Vastaukset
- Anonyymi
Karmean surkeeta on Suomen kansa . !
Ei mitään arjalaista puhtautta ole . Kohta vain 6,6 % kannatus äärioikeisto natsii ! .- Anonyymi
Purrapersut eli kokoomuksen apupuolue kilpailee pian porvaripienpuoluesarjassa RKP:n ja KD:n kanssa. Nykyistä politiikkaa kannattavatkin lähtevät aitoon riistäjäpuolue kokoomukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purrapersut eli kokoomuksen apupuolue kilpailee pian porvaripienpuoluesarjassa RKP:n ja KD:n kanssa. Nykyistä politiikkaa kannattavatkin lähtevät aitoon riistäjäpuolue kokoomukseen.
Persujen kannattajat leviävät joka suuntaan. Ay-henkiset duunarit demareihin, maaseudun mullikat kepuun, natsihenkiset rasistit sinimustiin, hihhulit kristillisiin ja kovan linjan porvarit kokkareihin.
- Anonyymi
Muu ei auta! Ainoa keino persuille vaihtaa kansa.
- Anonyymi
Kun kansalta tulee vaaleissa turpaan, niin silloin on vika viestintuojissa tai ihan ihmisyydessä. Ei suinkaan hallitushommailevassa herras- ja rouvasrodussa itsessään.
Niinhän se Jenkkipetekin haukkui tumpulahöyryissä vääriin kerhoihin kutsumansa mediat ensimmäiseksi, kun perseelleen meni. Itse suurten johtajien vastuukäsityksistä mitään puhumattakaan.
Ei käytetä v-sanaa, mutta olette yhtä v*n sutta väkeä ja ylimystöä kyllä. - Anonyymi
Huono kansa kun ei ymmärrä arvostaa persujen kansaa vihaavaa ja kurittavaa politiikkaa, vaan äänestää väärin. Kyllä kansa pitää vaihtaa parempaan.
- Anonyymi
"Suomalaisiin ei valheet uppoa!"
Tottakai uppoaa ja uppoaa vastaisuudessakin kunhan hieman aikaa nyrjähtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673