Mahdoton kumppaniko?

Välillä tulee mieleen, olenko jotenkin ihan mahdoton seurustelukumppani, kun en tähän "tuntuvaan ikään" mennessä ole onnistunut rakentamaan kestävää parisuhdetta.
Mietin, mikä mussa on vikana?
Olenko tosi vaikea tapaus?
Olisiko minusta tullut minkälainen äiti?

Mitä kokemuksia teillä on, minkälaiset piirteet tekee ihmisestä hankalan puolison? Entä mitkä muuten on ei-puoleensa vetäviä piirteitä?
Ja toivoa on kai niin kauan kuin elämää...

4

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hankala kumppani tekee kaikista asioista valtataistelun. Hän haluaa kontrolloida ja päättää kaikesta, alistaa ja mitätöidä. Hän ei ole kiinnostunut kumppaninsa toiveista eikä tarpeista vaan vain omistaan. Hän ei tue toista elämän haasteissa eikä tue eikä kannusta toisen omissa pyrkimyksissä vaan yrittää sabotoida niitä jotta kumppani keskittyisi vain häneen ja hänen tukemiseen. Hän haluaa itselleen ilmaisen "palvelijan", joka tekee hänelle hommia ja osallistuu taloudellisesti hänen laskujensa maksuun, mutta itse hän ei vastavuoroisesti näin tee. Hän vain ottaa, muttei anna itse mitään.

      Hankalalle kumppanille on tärkeää, että hän näyttää ulospäin muille ihmisille hyvältä, reilulta, rehelliseltä, luotettavalta ja kelpo ihmiseltä. Hän tekee muille mielellään palveluksia ja ostelee kalliita lahjoja sekä muistaa ystävänpäivänä, syntymäpäivänä ja jouluna. Omaa kumppaniaan hän kohtelee aivan toisin kun muut eivät ole näkemässä. Hankala kumppani tekee kumppanilleen hyvin selväksi joka käänteessä ettei hän ole huomion, palvelusten ja lahjojen arvoinen. Näkyvästi muita huomioimalla kumppaninsa tieten hän korostaa tätä. Noin muutaman ei toivotun piirteen mainitakseni.

    • Anonyymi

      Luultavasti kaikki pitävät hankalana ihmisenä itsekeskeistä ja ilkeää ihmistä, joka on toisille epäystävällinen ja töykeä. MInulle myös jatkuva valittaminen ja negatiivisuus on turn off.

      Hyvä kumppani on minulle on sellainen, joka hyväksyy erilaiset ihmiset, omaa suurinpiirtein samanlaisen arvomaailman kuin minä ja on ystävällinen ja kohtelias; yritän itse olla myös samankaltainen

    • Anonyymi

      Meitä on muitakin täällä joten et ole yksin ❤️🙏. Yleensä vahvimmat saavat vähiten ja palvelevat muita 🥺❤️.

      Mn

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1280
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      798
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      697
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      49
      671
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe