Välillä tulee mieleen, olenko jotenkin ihan mahdoton seurustelukumppani, kun en tähän "tuntuvaan ikään" mennessä ole onnistunut rakentamaan kestävää parisuhdetta.
Mietin, mikä mussa on vikana?
Olenko tosi vaikea tapaus?
Olisiko minusta tullut minkälainen äiti?
Mitä kokemuksia teillä on, minkälaiset piirteet tekee ihmisestä hankalan puolison? Entä mitkä muuten on ei-puoleensa vetäviä piirteitä?
Ja toivoa on kai niin kauan kuin elämää...
Mahdoton kumppaniko?
3
130
Vastaukset
- Anonyymi
Hankala kumppani tekee kaikista asioista valtataistelun. Hän haluaa kontrolloida ja päättää kaikesta, alistaa ja mitätöidä. Hän ei ole kiinnostunut kumppaninsa toiveista eikä tarpeista vaan vain omistaan. Hän ei tue toista elämän haasteissa eikä tue eikä kannusta toisen omissa pyrkimyksissä vaan yrittää sabotoida niitä jotta kumppani keskittyisi vain häneen ja hänen tukemiseen. Hän haluaa itselleen ilmaisen "palvelijan", joka tekee hänelle hommia ja osallistuu taloudellisesti hänen laskujensa maksuun, mutta itse hän ei vastavuoroisesti näin tee. Hän vain ottaa, muttei anna itse mitään.
Hankalalle kumppanille on tärkeää, että hän näyttää ulospäin muille ihmisille hyvältä, reilulta, rehelliseltä, luotettavalta ja kelpo ihmiseltä. Hän tekee muille mielellään palveluksia ja ostelee kalliita lahjoja sekä muistaa ystävänpäivänä, syntymäpäivänä ja jouluna. Omaa kumppaniaan hän kohtelee aivan toisin kun muut eivät ole näkemässä. Hankala kumppani tekee kumppanilleen hyvin selväksi joka käänteessä ettei hän ole huomion, palvelusten ja lahjojen arvoinen. Näkyvästi muita huomioimalla kumppaninsa tieten hän korostaa tätä. Noin muutaman ei toivotun piirteen mainitakseni. - Anonyymi
Luultavasti kaikki pitävät hankalana ihmisenä itsekeskeistä ja ilkeää ihmistä, joka on toisille epäystävällinen ja töykeä. MInulle myös jatkuva valittaminen ja negatiivisuus on turn off.
Hyvä kumppani on minulle on sellainen, joka hyväksyy erilaiset ihmiset, omaa suurinpiirtein samanlaisen arvomaailman kuin minä ja on ystävällinen ja kohtelias; yritän itse olla myös samankaltainen - Anonyymi
Meitä on muitakin täällä joten et ole yksin ❤️🙏. Yleensä vahvimmat saavat vähiten ja palvelevat muita 🥺❤️.
Mn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod172001Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2261655Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021137- 65919
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53875- 39814
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53785J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e30666Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273653Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33612