Se arka aihe on tietenkin se, että Erika Vikman on kateudesta vihreänä, koska häntä ja vain häntä ei ylistetä. KAJ ja Erika esiintyivät Sveitsissä Suomen ja Ruotsin suurlähetystöjen yhteisissä bileissä. KAJ antoi Ylelle diplomaattisen haastattelun. Yle ei julkaissut Erikan kommentteja jutussaan. Erika oli ehkä siinä mielentilassa, ettei kommentit olleet julkaisukelpoisia.
https://yle.fi/a/74-20160979
Suurin osa suomalaisista toivoo KAJn voittavan. Erikaa ei haastateltu arasta aiheesta.
6
80
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi taiteilija-Erika voi aina ottaa pyllistyskorttinsa esiin.
Erika Vikman teki viisutapahtuman lavalla jotain hätkähdyttävää
https://www.is.fi/viihde/art-2000011225287.html- Anonyymi
Minihameessa pyllisti yleisölle, just. Tulisi ja menisi jo koko euroviisut,loppuisi tuo tykitys Erikasta joka mediasta.
- Anonyymi
Se on niin hävettävä tuo Vikamanin esitys! Miten ihmeessä Yle on tuollaisen yleensä hyväksynyt osallistumaan alun perinkään koko kisoihin!
Ja suomalaiset vielä menevät äänestämään se edustajakseen!! Herranen aika mitä porukkaa!! - Anonyymi
Suurin osa suomalaisista viis veisaa viisuista.
- Anonyymi
Oma arvioni on, että viisut kiinnostaa jollain tasolla noin 40% suomalaisesta aikuisväestöstä.
Joku pikku galluptutkimus tehtiin pari päivää sitten. Kysyttiin suomalaisilta kummalle toivoo voittoa, Eerikalle vai KAJlle. Vastanneista vajaa 20% toivoi voittoa Eerikalle.
- Anonyymi
Ihana Erika sijoittunee vähintään viiden parhaan joukkoon,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731