Miksi suomeen näitä kansoja?
Anonyymi-ap
2025-05-11 08:47:41
https://yle.fi/a/74-20157887?origin=rss
ajattele ihana ite
ja äänestä oikein
Miksi suomeen näitä kansoja? yhdessä sanoo moktar gubta
8
90
Vastaukset
- Anonyymi
Ajattele ite ja laita kirjoituksesi johonkin muualle, koska se ei kulu Tampereen aihealueelle.
- Anonyymi
Eikö siellä ole irakilaisia?
Miten saitte heidät muualle - AnonyymiUUSI
Ei ole edes aloittajan oma kirjoitus, vaan jonkun muun ja kopioitu tänne.
- AnonyymiUUSI
Kun omien juttujen kirjoittamisen osaaminen puuttuu, niin joutuu tyytymään muiden juttujen kopioimiseen.
- AnonyymiUUSI
Kopio-uuno jaksaa kopioida muiden juttuja.
- AnonyymiUUSI
Epätoivoinen persu jauhaa asiaansa, jolla puolueensa ei Suomen politiikassa pärjää.
- AnonyymiUUSI
Hallitus aikoo puuttua: Ulkomaisista opiskelijoista ja heidän perheenjäsenistään tuli kasvava sosiaalinen ongelma.
Suomen kansalaisuuden saamista tiukennetaan. Vaadittu asumisaika pitenee, kansalaisuuskoe käyttöön.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119098
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265718- 544730
- 944667
- 593649
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.703370- 513366
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262886Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502752- 432651