Pariskunnat mieltyvät toisiinsa hyvin usein syystä että molemmilla on samat harrastukset ja luonteenpiirteet.
Hyvin vahvoja yhteenkuuluvuuden magneetteja on itsekeskeisyys ja omasta mielestään edustaen ympäristöään ja kansaihmisiään parempana, taitavampana, kokeneempana, kauniimpana, jopa haluttavampana.
Tuon kaiken eteen he tekevät kaikkensa.
Uros perustaa oman olemuksensa edustamaan mitä on kuullut olevan naisten ihanne.
Hän muokkaa itsensä mahdollisimman lähelle olettamaansa ja ihailee itse itseään niin voimakkaasti että jopa rakastuu itseensä.
Värjäilee partaansa ollakseen nuorekkaan näköinen, kiilloittaa lähes eläkeikäisen kaljunsa, piikittää itseensä hormooneja, pitää kirjaa ruokavaliostaan jota noudattaa, laskee kaloreita ja niiden kuluttamisia alituiseen, kuntoilee addiktin omaisesti, on siis niin täynnä itseänsä että kokee olevansa jopa huippu-urheilijan näköinen.
Naaras sen sijaan meikkaa, meikkaa ja meikkaa opiskeltuaan vuosia kyseisestä toiminnasta kaiken kikkoineen ja keinoineen, tatuointeineen ja hiuksien polttovärjäyksineen pysyen määrätietoisesti poissa auringonsäteiden ulottuvilta maatalousperheen tyttärenä, että iho ei ruskettuisi, vaan olisi haluttavan vaalea kuten on kuullut sellaisten ihmisten olevan parempaa kastia.
Poskiin asennettu rautalankoja mahdollistamaan poskien olemuksen laatua filmitähti ja nenä muokattu ihannoimiensa länsimaalaisten naisten valokuvien mukaan.
Täytettä ihon alle hieman sinne ja tänne kruunaamaan tahtomansa täydellisyyden.
Seuraavassa vaiheessa rintoihin hieman ryhtiä ja pallomaisuutta uroksen toiveiden mukaan.
Ovat nyt päätyneet valokuvaamaan yhteisselffieitä ja jukaisemaan niitä suomessa, koska heidän meseseuraajat ja faninsa ovat suomessa, eikä he harrastuksiaan tahdo saattaa kommuuninsa tietoon.
Muokatut ihmiset.
Anonyymi-ap
1
136
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459