Olen tavannut aivan upean miehen, jonka kanssa olenne tällä hetkellä kavereita/ystäviä, hän on huomaavainen, reilu, selvästi arvostaa naista ja saattaa olla minuun hieman ihastunutkin. Itse tosiaan olen ollut yli 10 vuotta sinkkuna ja edellinen eroni otti senvarran koville, että päätin silloin pysyväni loppuelämäni ilman miestä. Hän on vain niin ihana, kuuntelee minun huoliani ja auttaa keksimään niihin ratkaisun, esimerkiksi eilen kun valittelin kylmää kevättä, niin hän ehdotti joskos lähtisin hänen matkaseuranaan käymään ensi viikonloppuna italiassa, hänellä on siellä oma asunto ja lupasi maksaa lennot ym. nyt mietin uskallanko lähteä matkalle, ja uskaltaisinko rakastua häneen?
Mitä tekisin
10
1374
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, lähtisin miettimään, että mitä siinä lopulta häviääkään. Elämässä ei voi saavuttaa huippuja jos ei ole valmis sietämään kolhuja.
- Anonyymi
Mutta kun taasen miettii järjellä meillä ei voi olla kauheasti yhteistä, se on rikas bisnesmies jä minä ihan tavallinen työntekijä, jolla ei oikein ole mitään omaisuutta, sitten jos se joskus haluaakin vaihtaa mut parempaan, sitten en enään nelikymppisenä haluaisi sydäntäni särjettävän
- Anonyymi
Entä jos mies olisi ehdottanut ylimääräisen sähkölämmittimen hankkimista asuntoosi? Tuolla olisit saanut lämpöä jokaisena kylmänä päivänä, ei vain viikon parin lomalla etelässä.
Toisaalta etelän loma on kertakäyttöistä lämpöä, kuten kaikki näinä päivinä. - Anonyymi
kuullostaa ihan tyypilliseltä huijaukselta tuo homma, joku auervaara kysessä ehkä.
tai sitten vie sinut sinne pantavaksi ja sittne lemppaa kun palaatte - Anonyymi
No jaa.en ymmärrä miksi pitää mennä heti johonkin miehen päätttämään paikkaan. Tilaisuus toki mutta vaatiiko matka yhteisen hotellihuoneen?? Miten hyvit hänet tunnet? Eikö maankamaralla voi ensin rakastua ja lentää sitten Italiaan?
Minua joskus huvittaa miesten ehdotukset menosta sinne tai tänne. Ennen kuin edes tuntee. Siinä on vaan se idea että mies miehisenä päättää. Painaa päälle ns. - Anonyymi
Ei kuulosta kovin rehelliseltä tuo äsken tapaamasi ihana mies.
Laitappa tyttopieni jäitä hattuun ja todella ajattele asiaa!
Naisia on ennenkin kadonnut ihanien miesten tarjoamilla unelmamatkoilla!!!! - Anonyymi00007
Mee ennemmin lentokoneella Italiaan kuin Transitilla Vantaalle.Kuulostaa mukavalta.Mieheni vei minut Häämatkalle italiaan jossa Lapsemme sai alkunsa.
- Anonyymi00008
Jaa väittäisin ettet ole vielä kymmenenkään vuoden jälkeen päässy yli eksästi kun noin epäilen mu onnea
Voihan se paska osua tuulettimeen...mutta ei aina pidä epäillä pahinta.
Ison naapuri firman omistaja(sinkku)rakastu heidän keikka siivoojaan (2 lapsen yh) ja ovat olleet nyt yhessä useamman vuoden...vaikka oli ennen aika moinen naisten mies maineessa.- Anonyymi00009
Viime vuoden toukokuulta tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1946620Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto1065513Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2843534Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1273483Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat1112501Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42170Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191966Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi541937Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val631793- 1041498