Olen tavannut aivan upean miehen, jonka kanssa olenne tällä hetkellä kavereita/ystäviä, hän on huomaavainen, reilu, selvästi arvostaa naista ja saattaa olla minuun hieman ihastunutkin. Itse tosiaan olen ollut yli 10 vuotta sinkkuna ja edellinen eroni otti senvarran koville, että päätin silloin pysyväni loppuelämäni ilman miestä. Hän on vain niin ihana, kuuntelee minun huoliani ja auttaa keksimään niihin ratkaisun, esimerkiksi eilen kun valittelin kylmää kevättä, niin hän ehdotti joskos lähtisin hänen matkaseuranaan käymään ensi viikonloppuna italiassa, hänellä on siellä oma asunto ja lupasi maksaa lennot ym. nyt mietin uskallanko lähteä matkalle, ja uskaltaisinko rakastua häneen?
Mitä tekisin
3
134
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, lähtisin miettimään, että mitä siinä lopulta häviääkään. Elämässä ei voi saavuttaa huippuja jos ei ole valmis sietämään kolhuja.
- Anonyymi
Mutta kun taasen miettii järjellä meillä ei voi olla kauheasti yhteistä, se on rikas bisnesmies jä minä ihan tavallinen työntekijä, jolla ei oikein ole mitään omaisuutta, sitten jos se joskus haluaakin vaihtaa mut parempaan, sitten en enään nelikymppisenä haluaisi sydäntäni särjettävän
- AnonyymiUUSI
Entä jos mies olisi ehdottanut ylimääräisen sähkölämmittimen hankkimista asuntoosi? Tuolla olisit saanut lämpöä jokaisena kylmänä päivänä, ei vain viikon parin lomalla etelässä.
Toisaalta etelän loma on kertakäyttöistä lämpöä, kuten kaikki näinä päivinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135193
- 674994
- 904074
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753580Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603158- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️461858- 381740
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608