ADHD diagnoosi

Anonyymi-ap

Eräs minun tuttava sanoi minulle,että minulla on ADHD.Minulle ei ole koskaan tehty ADHD diagnoosia eikä minulle kukaan toinen henkilö ole sanonut,että minulla on ADHD.Pitäisikö minun uskoa tuon ihmisen väite ja mennä diagnoosiin vai oliko kyseinen kommentti henkilökohtainen loukkaus?

3

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ohita koko kommentti, älä välitä siitä. Tuttavasi on ollut vähän hölmö, kun on mennyt sanomaan noin. Ei kaikkea kannata niin tosissaan ottaa, ei hänellä ole välttämättä ollut edes tarkoitus loukata.
      Kaikki me joskus tullaan sanoneeksi jotain ajattelematonta. Jos on sanonut jollekin ikävästi, voi pyytää halutessaan anteeksi.
      Ei kaikesta niin kannata loukkaantuakaan.

• Anonyymi

Tuttavasi ilmeisesti ei ole lääkäri, joten hän ei ole myöskään pätevä tekemään mitään diagnoosia. ADHD-diagnoosiin tarvitaan kattavat tutkimukset lääkäriltäkin. Tuttavasi halusi jostain syystä tehdä ilkeän heiton.

ADHD-ihmisiä on paljon, ei se oikeastaan mikään vika edes ole. Suurin osa on silti kunnollisia työssä käyviä ihmisiä, isiä, äitejä...

• Anonyymi

Voi olla ettei pyydä anteeksi,mutta en ole sitä vaillakaan.Minä blokkasin hänet somessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      153
      5986
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      75
      5339
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4355
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3740
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3398
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2990
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2347
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2089
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2015
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1773
    Aihe