Siis leikkautin hiukseni pätkittyinä melko lyhyeksi, no nyt haluan ne takaisin mahdollisimman tasapitkiksi - yksi syy se, että luonnontaipuisat hiukset helpommat hoitaa kun ei ole liikaa hiuksia jotka voivat töröttää mihin sattuu…
Nyt mietinkin, kuinka usein näitä kannattaa siistiä matkalla kohti ihannemallia ?
Nyt tämä vaihe on todella ärsyttävä, kun ei saa kiinni mitenkään muuta kuin tuhannella pinnillä.
Ja nopeuttaako joku hiusten kasvamista , hiuspohjan hieronta, öljyt tms ?
Apuja otetaan kiitollisena vastaan!
Pätkityt hiukset tasaisemmaksi ?
Anonyymi-ap
2
292
Vastaukset 2
- Anonyymi
Itse tein päätöksen, että menen kampaajalle kysymään apua jos kasvatusvaihe helpottaisi edes vähän, että kun hiukset saa vähän mallia niin helpompi hoitaa! Jos hiukset sojottaa sinne tänne eikä pysy missään mihin niitä laittaa niin hermothan siinä menee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92763
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61595- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33471