Siis leikkautin hiukseni pätkittyinä melko lyhyeksi, no nyt haluan ne takaisin mahdollisimman tasapitkiksi - yksi syy se, että luonnontaipuisat hiukset helpommat hoitaa kun ei ole liikaa hiuksia jotka voivat töröttää mihin sattuu…
Nyt mietinkin, kuinka usein näitä kannattaa siistiä matkalla kohti ihannemallia ?
Nyt tämä vaihe on todella ärsyttävä, kun ei saa kiinni mitenkään muuta kuin tuhannella pinnillä.
Ja nopeuttaako joku hiusten kasvamista , hiuspohjan hieronta, öljyt tms ?
Apuja otetaan kiitollisena vastaan!
Pätkityt hiukset tasaisemmaksi ?
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Itse tein päätöksen, että menen kampaajalle kysymään apua jos kasvatusvaihe helpottaisi edes vähän, että kun hiukset saa vähän mallia niin helpompi hoitaa! Jos hiukset sojottaa sinne tänne eikä pysy missään mihin niitä laittaa niin hermothan siinä menee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195447
- 715168
- 914194
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753650Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603268- 432851
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️572020- 421872
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713