Siis leikkautin hiukseni pätkittyinä melko lyhyeksi, no nyt haluan ne takaisin mahdollisimman tasapitkiksi - yksi syy se, että luonnontaipuisat hiukset helpommat hoitaa kun ei ole liikaa hiuksia jotka voivat töröttää mihin sattuu…
Nyt mietinkin, kuinka usein näitä kannattaa siistiä matkalla kohti ihannemallia ?
Nyt tämä vaihe on todella ärsyttävä, kun ei saa kiinni mitenkään muuta kuin tuhannella pinnillä.
Ja nopeuttaako joku hiusten kasvamista , hiuspohjan hieronta, öljyt tms ?
Apuja otetaan kiitollisena vastaan!
Pätkityt hiukset tasaisemmaksi ?
Anonyymi-ap
1
185
Vastaukset
- Anonyymi
Itse tein päätöksen, että menen kampaajalle kysymään apua jos kasvatusvaihe helpottaisi edes vähän, että kun hiukset saa vähän mallia niin helpompi hoitaa! Jos hiukset sojottaa sinne tänne eikä pysy missään mihin niitä laittaa niin hermothan siinä menee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514