suurimmat syyt noi kaks biisiä kun piti ostaa yhtyeen levy Klamydia(2007) . Samalla levyllä on inhokki kaunehin oot joka on ihan hirvee mutta kilo kirsikoita esim on niin huikee että taistelee tittelistä klamydian paras biisi kautta aikain.
Väärät lääkkeet on jatkumoa vuojen 95 narkkarirakkautta biisille joskin musiikillisesti ja soitannollisesti ihan eri sarjaa koska tempotaso on nopeampi ja enempi 90-luvun alkupuolen punk-henkisempää räkäpunk-menoa. Samanlainen on musiikillisesti tuo kilo kirsikoita. No minä oonki ysärin alkupuolen klamydian musan fanittaja että semmonen nopeampi ja räkäisempi Klamydia punk mun juttu.
kommentoija Juha pohjola(erakko)
klamydia-kilo kirsikoita&väärät lääkkeet
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2169242
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266048- 1034908
- 614858
- 863960
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753500- 583457
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262926Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592911- 432701