Vuosien varrella tät palstaa silloin tällöin seuranneena, olen kiinnittänyt huomiota nimimerkillä "Viina mies" kirjoituksiin. Ja on pakko todeta, että kyseinen viina mies on täysin oikeassa. Tosiaan on niin, että jos et baarissa käy ,niin yksin vietät lopun elämäsi. Baareissa ja rafloissa ihmiset tapaavat toisiaan, ei kukaan mene pokaus mielessä esim. vaikkapa kirjastoon. Miehen on aivan turhaa haaveilla löytävänsä seuraa vaikka lenkkipolulta, mutta yksin jää( ellei sitten satu olemaan top 10 alfa jännä mies). Tänään menkää kaupunkien keskustojen baareihin katsomaan Suomi-Ruotsi lätkäpeliä niin saatte naisseuraa. Yksin kotona nyhjäävä mies ei tasan tarkkaan naista naista tänään tulevana iltana löydä. Vai luuletteko oikeasti, että roskapussia talon yhtiön roskikseen löydätte naisen?
Viina mies on oikeassa!
Anonyymi-ap
24333
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 24
Vanhimmat
...hmm joku musiikki, muistan nimen mutta ei varmaankaan löysy arkistoibu ;
Tina Cousins - Mysterous Times
Black Sabbath - Sabbra Cadabra,
vähän kuin abrakadabra ei suinkaan heh.
Kuin niin elämä on nopanheittoa minkälaisen silmäluvun saat syntyessäsi, et voi itse päättää kohtalostasi kohtalosi päättää äitisi, joka myöskin Sinut tuomitsee kuolemaan, kuin jos synnyttikin.
Äitisi on vastuussa kaikista elämäsi kärsimyksistäsi...
Viina ja pontikka on aina oikeassa.
Ilonainen tulee halvemmaksi kuin kännikaren.
Viina lures.
Kenellä mitenkin. Oma kokemykseni on, että baareistaei löydy yhtään mitään, kun taas parisuhteen voi löytää vaikka bussipysäkiltä.
Ilojuoma lieventää estoja, se on tutkittua faktaa. Olen silti sitä mieltä että kun juttu alkaa kännissä, niin se on pian rännissä.
Kannattaa aina varmistaa että tyttökaverisi on neitsyt viemällä gynekologille jotta et joudu toisen miehen lapsen isäksi.
Jos käy niin kuin Me Myself and Urine... Irene elokuvassa Jim Carreyn juttu tuleekin väärän värinen lapsi geeneiltään...
kannattaa aina ennen seurustelun aloittamista onko nainen neitsyt
- käyttää gynekologilla...
Ei ole vaikea päätellä, että aloittaja on viinamies. Lauseet ja sanat ovat samat kuin viinamiehellä.
Ei ole. Aito käyttää yhdyssanaa viinamies.
Sellaiseen baariin ei tervepäisen kannata koskaan mennä, missä on lapsen tasolle jääneitä kiekkofaneja. Juuri sellaisia ne kaikki ovat, niillä on ihmeellinen tapa puhua huutamalla ja mölytä muutenkin, sitten rusinan kokoiset aivot marinoidaan alkoholilla, alkaa riidan haastaminen.
Minun lapseni on tummaihoinen, vaikka olen itse vaalea.
Lapsi saa kiittää onneaan, ettei hauku.....
niin jooh välttämättä jokainen ihmisolento ei haluaisi minua neuvottelukumppaniksi, tai väittelyynkään kun joku, niin kkk negotiator generasl, dragon
Viiunamies ei ole sanut ikinä pimppiä siksi hän cvinkuu täällä jotta joskus ehkä sqisikin
miksi viinamies on ns incel-itsenaätyydyttäjä
viinamies ei tiedä millepillu maistuu tai tuntuu on ikiunen käsimies heheh
Olen nainen ja löysin mieheni baarista. Vuosia hain muualta kuin baarista ja töissäkään ei kukaan lähestynyt eikä harrastuksissa. Baarissa mies tuli juttelemaan ja oli mies humalassakin ihan selvästi. Viinamies on oikeassa että baarissa helpommin tapaa ihmisiä.
Palstanaiset ovat moneen kertaan sanoneet, että he eivät huoli humalaista miestä jatkoille.
Hyvä mies juo Jaffaa ja taitaa tanssin askeleet.
Akiutus taisi yhtämötkö kuin..
wikipedixkin puuolelle... yhtäpoötkäö kuin Maniafobix.
tämän aloittaja on ... cocafonixm jajiohonix
Vieläkö Viinamies kirjoittelee täällä?
Yhyy. Monesko miljoonastriljoonas viinamiehen omaan päähänpänttäämä ns totuus,johon ei usko Ukkoraasu itsekkään. 🤷♀️