Vuosien varrella tät palstaa silloin tällöin seuranneena, olen kiinnittänyt huomiota nimimerkillä "Viina mies" kirjoituksiin. Ja on pakko todeta, että kyseinen viina mies on täysin oikeassa. Tosiaan on niin, että jos et baarissa käy ,niin yksin vietät lopun elämäsi. Baareissa ja rafloissa ihmiset tapaavat toisiaan, ei kukaan mene pokaus mielessä esim. vaikkapa kirjastoon. Miehen on aivan turhaa haaveilla löytävänsä seuraa vaikka lenkkipolulta, mutta yksin jää( ellei sitten satu olemaan top 10 alfa jännä mies). Tänään menkää kaupunkien keskustojen baareihin katsomaan Suomi-Ruotsi lätkäpeliä niin saatte naisseuraa. Yksin kotona nyhjäävä mies ei tasan tarkkaan naista naista tänään tulevana iltana löydä. Vai luuletteko oikeasti, että roskapussia talon yhtiön roskikseen löydätte naisen?
Viina mies on oikeassa!
24
235
Vastaukset
- Anonyymi
...hmm joku musiikki, muistan nimen mutta ei varmaankaan löysy arkistoibu ;
Tina Cousins - Mysterous Times - Anonyymi
Black Sabbath - Sabbra Cadabra,
vähän kuin abrakadabra ei suinkaan heh.
Kuin niin elämä on nopanheittoa minkälaisen silmäluvun saat syntyessäsi, et voi itse päättää kohtalostasi kohtalosi päättää äitisi, joka myöskin Sinut tuomitsee kuolemaan, kuin jos synnyttikin.
Äitisi on vastuussa kaikista elämäsi kärsimyksistäsi... - Anonyymi
Viina ja pontikka on aina oikeassa.
- Anonyymi
Ilonainen tulee halvemmaksi kuin kännikaren.
- Anonyymi
Viina lures.
- Anonyymi
Kenellä mitenkin. Oma kokemykseni on, että baareistaei löydy yhtään mitään, kun taas parisuhteen voi löytää vaikka bussipysäkiltä.
Ilojuoma lieventää estoja, se on tutkittua faktaa. Olen silti sitä mieltä että kun juttu alkaa kännissä, niin se on pian rännissä.
- Anonyymi
Kannattaa aina varmistaa että tyttökaverisi on neitsyt viemällä gynekologille jotta et joudu toisen miehen lapsen isäksi.
- Anonyymi
Jos käy niin kuin Me Myself and Urine... Irene elokuvassa Jim Carreyn juttu tuleekin väärän värinen lapsi geeneiltään...
- Anonyymi
kannattaa aina ennen seurustelun aloittamista onko nainen neitsyt
- käyttää gynekologilla... - Anonyymi
Ei ole vaikea päätellä, että aloittaja on viinamies. Lauseet ja sanat ovat samat kuin viinamiehellä.
- Anonyymi
Ei ole. Aito käyttää yhdyssanaa viinamies.
- Anonyymi
Sellaiseen baariin ei tervepäisen kannata koskaan mennä, missä on lapsen tasolle jääneitä kiekkofaneja. Juuri sellaisia ne kaikki ovat, niillä on ihmeellinen tapa puhua huutamalla ja mölytä muutenkin, sitten rusinan kokoiset aivot marinoidaan alkoholilla, alkaa riidan haastaminen.
- Anonyymi
Minun lapseni on tummaihoinen, vaikka olen itse vaalea.
Lapsi saa kiittää onneaan, ettei hauku..... - Anonyymi
niin jooh välttämättä jokainen ihmisolento ei haluaisi minua neuvottelukumppaniksi, tai väittelyynkään kun joku, niin kkk negotiator generasl, dragon
- Anonyymi
Viiunamies ei ole sanut ikinä pimppiä siksi hän cvinkuu täällä jotta joskus ehkä sqisikin
- Anonyymi
miksi viinamies on ns incel-itsenaätyydyttäjä
- Anonyymi
viinamies ei tiedä millepillu maistuu tai tuntuu on ikiunen käsimies heheh
- Anonyymi
Olen nainen ja löysin mieheni baarista. Vuosia hain muualta kuin baarista ja töissäkään ei kukaan lähestynyt eikä harrastuksissa. Baarissa mies tuli juttelemaan ja oli mies humalassakin ihan selvästi. Viinamies on oikeassa että baarissa helpommin tapaa ihmisiä.
- Anonyymi
Palstanaiset ovat moneen kertaan sanoneet, että he eivät huoli humalaista miestä jatkoille.
Hyvä mies juo Jaffaa ja taitaa tanssin askeleet. - Anonyymi
Akiutus taisi yhtämötkö kuin..
wikipedixkin puuolelle... yhtäpoötkäö kuin Maniafobix. - Anonyymi
tämän aloittaja on ... cocafonixm jajiohonix
Vieläkö Viinamies kirjoittelee täällä?
- Anonyymi
Yhyy. Monesko miljoonastriljoonas viinamiehen omaan päähänpänttäämä ns totuus,johon ei usko Ukkoraasu itsekkään. 🤷♀️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171