Ihan naurattaa koko ajan kun kuuntelee tota. Eipä sille mittään voi kun lapsenmieliseksi syntyny. Lapsenmieliseksi synty ja lapsenmielisenä pyssyy =)
kappaleen alku "kannibaali herää lapsivedenkeittimen päälle lyö" haha ei vittu aina naurattaa ihan simona toi kohta että tuntuu että nauraa lakkaamatta melkein minuutin ajan. Hah heh! =)
mitä lie klamydian väki noilla sanoituksilla tarkoittanee mut on aika monet sanoneet että huumorilla ihan tekeneet noi lyriikkapuolen ettei klamydia sinänsä hae mitään monitulkintaisia sanoituksia kait kuulemma.
kommentoija Juha pohjola
Klamydia-kannibaalin bakkanaali
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199334
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266168- 1045006
- 624896
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262946- 432731