https://www.tivi.fi/uutiset/tv/08c83bef-f682-4560-b3d0-4a4ec720bfaf?ref=ampparit:d679
Meillä on ollut ongelmia pölyn ja lian kanssa, mutta toimenpidesuunnitelma on lähes valmis ja sen avulla varmistetaan, että ongelmaa ei enää ole”, Connect Busin Ruotsin-toimitusjohtaja Jonas Kempe kertoo Expressenille.
Lehden mukaan toimenpiteisiin on kuulunut bussien rakenteiden tiivistäminen. Yksi nimettömänä pysytellyt kuljettaja kertoo, että tiivistämistoimiin on kuulunut muun muassa rakennusvaahdon ruiskuttamista katossa oleviin ilmanvaihtopuhaltimiin, minkä seurauksena puhaltimia ei enää voi käyttää.
Linja-autoliikenteeseen erikoistunut Bussmagasinet uutisoi heinäkuussa 2024, että Östgötatrafikenin uudet sähköbussit on valmistanut kiinalainen CRRC Electric Vehicles.
Bussien merkki on kuitenkin YES-EU, joka on vastannut mallin kehityksestä ja toimii sen maahantuojana. Kyseessä on Ruotsin markkinoilla uusi malli, jonka valmistuksessa on käytetty suurelta osin eurooppalaisia komponentteja. Esimerkiksi bussien teräsrungot on valmistanut suomalainen Stala.
myrkyllisiä E busseja
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän turhaa fleimata tätä asiaa sähköauton syyksi. Korivarustelu voisi olla ihan yhtä hyvin polttomoottoriauton ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155