Mies huijasi 800e -lähdin

Anonyymi-ap

Pitkä parisuhde takana. Ollaan selvitty niin monesta asiasta. Mies jäi puoli vuotta sitten työttömäksi. Hänellä on "pöytälaatikossa" osakeyhtiö, jonka nimissä esim. auto on. Yhteiskunta katsoo hänet siis yrittäjäksi, eikä hän ole saanut mitään tukea. Hän on jotenkin riitauttanut asian, ja odottanut päätöstä.

Olen sitten laskujeni mukaan antanut hänelle 800e tämän vuoden puolella. Mies on koko ajan valitellut rahapulaansa, ja "ettei ole varaa edes ruokaan". Eilen minulle selvisi, että hän on aikoinaan ottanut työttömyysvakuutuksen, ja saanut siitä 10 000 EUROA!

Olin niin raivoissani, että hakkasin häntä käsilaukulla, keräsin kamppeeni, ja lähdin pois. Olen täysin typertynyt.

800e on minulle iso raha, mutta ei se raha niinkään. Vihaan yli kaiken kaikkia varkaita ja huijareita. Olen tarkka raha-asioistani, enkä ole koskaan huijannut tai varastanut mitään. En edes teini -ikäisenä karkkia kaupasta!

Miten joku voi olla noin röyhkeä ja kiero "omalleen"? En voisi kuvitellakaan, että kukaan esim. tuttavistani tai sukulaisistani tekisi näin. Ei kukaan kehtaisi.

Ikinä en tule saamaan euroakaan takaisin. Maksan kyllä 800e, jotta pääsen tuollaisesta kierosta luihusta eroon. Uskomaton päätös pitkälle parisuhteelle. Voisitteko te tehdä kumppanillenne näin, tai onko teille tapahtunut mitään vastaavaa?

7

257

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Empä jääny työttömäksi otin itte lopputilin kun on idioottien luoma järjestelmä jos käy niin huono tuuri että työterkkari on narsisti ni se pystyy estämään itsensä kuntouttamisen työsuhteessa olevalta joten onnea teille muille jotka ette narsistille munaa suostu antaa jos ei pää pysy kasassa tulee elämästä kertaheitolla helvettiä onnistuin viis vuotta elää toimimettomassa parisuhteessa narsistin kanssa sekoamatta vaati nää luonnetta et eipä ykskään narsisti mun elämään vaikuta millään tapaa

• Anonyymi

Narsistia on vaan vaikea tunnistaa.

• Anonyymi

No jaa.. 🤔 Mä olisin antanut ton summan ihan hyvää hyvyyttäni, mut kukin tyylillään.

• Anonyymi

Annoin hyvää hyvyyttäni. Tai siis koin, että on "pakko". En voinut jättää toista näkemään nälkää. Sitten hänellä onkin 10 000e minulta pimitettynä! Valehtelu ja kieroilu raivostutti.

• Anonyymi

Minusta luonne kysymys tällainen. Itse olen työtön, enkä voisi toimia näin. Ajattelen lähtökohtaisesti niin, että toimi ja pyri käyttäytymään toista kohtaan niin kuin toivoisit hänen käyttäytyvän ja toimivan sinua kohtaan. Olen kans tullut naisen kohdalla huijatuksi, halusin uskoa hänestä vain hyvää, vaikka epäilyjä oli myös hänen petollisuudestaan. Harmillisia ja opettavaisia kokemuksia tällaiset.

• Anonyymi

Niinpä. Meillä vaan todella pitkä parisuhde. Antaisin anteeksi, jos hän edes katuisi tekoaan. Tämän päivän aikana on vaan vahvistunut ajatus siitä, etten halua häntä ikinä enää elämääni. Piti olla yhdessä loppuun asti, ja selvitä tavalla tai toisella kaikista vastoinkäymisistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      799
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      752
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      706
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      667
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      609
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    7. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      495
    8. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      493
    9. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      469
    10. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      68
      430
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    14. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    15. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      68
      401
    16. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      59
      395
    17. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      393
    18. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      393
    19. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      42
      385
    20. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      27
      384
    Aihe