Mieheni on taputellut toisten miesten peppuja. Hänellä ei seiso minun kanssa, eikä muidenkaan naisten kanssa. En saa mennä hakemaan seksiä muualta, mutta hän ei myöskään minuun koske, siis ollenkaan. Ja tähän se pakollinen kuvailu väliin että olen nätti ja hoikka. Jos nyt röyhkeästi sanon niin paljon paremmassa "liigassa" kuin mieheni. Silti rakastan häntä.
Yläkertaamme muutti pariskunta jossa on sillointällöin nahinaa. Joka jumalan kerta kun se nainen aloittaa huutamaan miehellensä jotain niin minun mies alkaa huutaa mulle?? Vaikka mitään pahaa en olisi tehnytkään. Ihan tikusta keksii, tai sitten huutaa seinille jotain "svidu saappanaa!" En uskalla mennä hänen kanssaan parvekkeelle enää yhtä aikaa koska jos se nainen on myös omalla parvekkeellaan niin mieheni alkaa haastaa riitaa. Esimerkiksi sanoo isoon ääneen että TAAS hän joutuu tiskaamaan. Todellisuudessa leivoin äitienpäivänä ja hän itse tarjoutui tiskaamaan likaiset kulhot yms. Sitten hän kailottaa sen naapurin naisen kuullen tollasta. Kerran kun se nainen aloitti taas jonkun huutamisen miehelleen niin rupesin aivan yllättäen itkemään ja sanoin miehelleni että "älä aloita, pliis!" Mieheni tuskin on koskaan edes nähnyt sitä naista. Kuullut vaan parvekkeella jos se nainen on puhelimessa tms. Ja koska hän on ilmeisesti impotentti (kuten hänen exänsä on myös sanonut) niin en epäile mitään varsinaista suhdetta ollenkaan.
Miksi hän toimii näin? Ja tuo ei lopu vaikka kuinka itken ja anelen.
Kertokaa miehen logiikalla mitä tämä touhu oikein on?
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja mitä tulee tuohon kun kysyn että miksi hän taputtelee miesten peppuja niin vastaus on että se on vaan miesten juttu, sellainen "tsemppiä" juttu niinkuin urheilussa. Sanoin että ne tilanteet joissa hän on käynyt miesten takamuksiin kiinni ei ole urheilutapahtuma, eikä mikään tsemppi juttu koska ne miehet joille hän näin tekee, ovat sellaisia jotka mieheni näkee ensimmäistä kertaa. Menee ihan punaiseksi ja alkaa taas huutamaan. Kerran sanoin sille että kun tuo kerran on niin viatonta niin teeppä kuule sama mun isälle. Eipä suostunut. T: Alkuperäinen kirjoittaja
- Anonyymi
Hyvin todennäköisesti on vain miehistä kiinnostunut seksuaalisesti.
- Anonyymi
Niinpä. Askarruttaa vaan myös tuo naapurin naiseen liittyvä juttu.
- Anonyymi
Homoooooooo
- Anonyymi
Kun joku vielä sanoisi mistä tuo halveksiva käytös minua kohtaan johtuu kun naapurin nainen on kuulolla? Tämä ei ole "minun päässäni" vaan ihan oikeasti tätä on jatkunut jo kauan. Kerran kun se nainen oli tuolla ulkona niin mies sanoi että pitää viedä roskat. Meillä ei ollut mitään muuta roskia kuin vajaa vessanroskis jossa oli pelkkiä tyhjiä vessapaperi rullia.
- Anonyymi
Sun ukkos on vaan vittumainen hinuri, kuten joku Niko Saarinen. Otan osaa!
- Anonyymi
Heti alkuun kun luin kuvausta miehesi käytöksestä, totesin ettei se ole normaalia, vaan hän on selkeästi häiriintynyt mieleltään.Kehoitan sinua ottamaan yhteyttä paikkakuntasi mielenterveyspalveluun niin sitä kautta vaikea tilanne saadaan purettua ennenkuin se pahenee entisestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096