Ketterästi polkee Ossi

Anonyymi-ap

Ossilla on Amirossi.
Ossi jatkaa ja jatkaa, ja vielä jatkaa saman toistoa. Kuin Pankkoläggvitsi, nämä varmaankin tuo palstalle yli puolet kirjoituksiaan joissa toistojaan pääosin.

Yrittäkääpä Ossi ja Pankkolängvitsi, osaatteko tehdä uusia kirjoituksia, jotka ei entisten toistoja. Luulen ettei ymmärrys riitä kuin toistamaan vain. MPP erilainen, vaikka hurmos fani sosialisti-vasuri linjalla, itse kertoo olevansa puolueeton, aika kumma näkemyt, kun kirjoituksiaan katsoo. Niin aina väliin osaa toistakin kertoa.

12

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä teen alotteita vain oleellisista asioista, esimerkiksi luotettavuudesta ja vastuuntunnosta. Eikös siinä ole aihetta kerrakseen? HO HOO, HO HOO!

Ossi,oikea SOTILAS

• Anonyymi

Miksi toistat aina samoja ? Jos järjissäsi olet ei noin samaa toisteta kuin jokin kylähullu.
        meidänkin kylällä oli aikanaan kylähullu, sen jutut oli aina samaa, sulla samoja piirteitä. Kuin Pankkolängvitsilläkin, myös OikeistoSosDem näkyy jakavan toistojaan.
        Ei taida "voltit olla kohdallaan.

Jospa saadaan tänne rekisteröinti palkko, ja pieni maksu muille kuin keskustalaisille.

• Anonyymi

Myös de facto.

• Anonyymi

Ossin elämä on ollut tulpattoman mopon polkemista, ihan uraansa myöten.

• Anonyymi

Ossin vouhotus on kyllä hauskaa seurattavaa, päätä pahkaa sinkoilee kaiken maailman höpötysten perässä ja totuutta etsii MV lehdestä.

• Anonyymi

Ossin vouhotus on hauskaa seurattavaa ja vaalitkin meni pötköön eli putkeen. Venäjän edustajan äänet jäi kolmeen + oma.

• Anonyymi

Ossin on pakko polkea, rahat ei muuhun riitä.

• Anonyymi

Ossilla alkaa taas perjantain vouhotus.

• Anonyymi

Ei sinusta Jorma oikeaa sotilasta tule kimpussani roikkumalla. HO HOO, HO HOO!

Ossi, oikea SOTILAS

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinusta Jorma oikeaa sotilasta tule kimpussani roikkumalla. HO HOO, HO HOO!

Ossi, oikea SOTILAS

Ei tänäänkään! HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tänäänkään! HO HOO, HO HOO!

Ei edelleenkään. HO HOO, HO HOO!

• Anonyymi

Onko sinulla huolia? Täh? -eihän kellään nyt kesällä voi olla?

Mutta jos on, niin minkä tasoisia huolia sinulla on?
      Hermohuolia? -hammaslääkäriinkö pitäisi mennä? -vai ”kallon poraajalle” vai ”luun sahaajalle”?
      Minkä luokan apua tarvitsisit?
      Tarvitsetko piko-, nano-, mikro-, milli-, kilo-, mega-, giga-, vai terapeutin auttamaan?

Ehkä loma auttaisi? Itsekin olisin loman tarpeessa. Katselin kohteita mihin mennä viikoksi.
      -Ei se helppoa ollut. Tai, no kaikki on suhteellista ja kaikki vaikuttaa kaikkeen, -väitetään.
      Mihin mää voisin mennä. Katsoin NAPSON sivuilta ja Aurinkomatkojen sivuilta. Joka paikassa oli teksti: sää, sää, sää, sää… Ei missään: mää.

Täytynee tyytyä olemaan ”Kuusamossa”. Oma maa mansikka, ”muu” -maa mustikka. Tässä genressä tosin vain lehmät pitävät ”muu” -maasta.

Kuulin juuri yhdeltä kaverilta, että oli jo juonut aamukahvit. Hirteehishuumoritajun ohella se helpottaa. Eka kuppi oli ollut hyvä. Mutta doka-kuppia ei kannata ottaa. Siitä oli jo tullut paha olo. (&^))

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe