Ossilla on Amirossi.
Ossi jatkaa ja jatkaa, ja vielä jatkaa saman toistoa. Kuin Pankkoläggvitsi, nämä varmaankin tuo palstalle yli puolet kirjoituksiaan joissa toistojaan pääosin.
Yrittäkääpä Ossi ja Pankkolängvitsi, osaatteko tehdä uusia kirjoituksia, jotka ei entisten toistoja. Luulen ettei ymmärrys riitä kuin toistamaan vain. MPP erilainen, vaikka hurmos fani sosialisti-vasuri linjalla, itse kertoo olevansa puolueeton, aika kumma näkemyt, kun kirjoituksiaan katsoo. Niin aina väliin osaa toistakin kertoa.
Ketterästi polkee Ossi
20
409
Vastaukset
- Anonyymi
Minä teen alotteita vain oleellisista asioista, esimerkiksi luotettavuudesta ja vastuuntunnosta. Eikös siinä ole aihetta kerrakseen? HO HOO, HO HOO!
Ossi,oikea SOTILAS- Anonyymi
Miksi toistat aina samoja ? Jos järjissäsi olet ei noin samaa toisteta kuin jokin kylähullu.
meidänkin kylällä oli aikanaan kylähullu, sen jutut oli aina samaa, sulla samoja piirteitä. Kuin Pankkolängvitsilläkin, myös OikeistoSosDem näkyy jakavan toistojaan.
Ei taida "voltit olla kohdallaan.
Jospa saadaan tänne rekisteröinti palkko, ja pieni maksu muille kuin keskustalaisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi toistat aina samoja ? Jos järjissäsi olet ei noin samaa toisteta kuin jokin kylähullu.
meidänkin kylällä oli aikanaan kylähullu, sen jutut oli aina samaa, sulla samoja piirteitä. Kuin Pankkolängvitsilläkin, myös OikeistoSosDem näkyy jakavan toistojaan.
Ei taida "voltit olla kohdallaan.
Jospa saadaan tänne rekisteröinti palkko, ja pieni maksu muille kuin keskustalaisille."Majurilla" ei todellakaan ole ollut eikä ole "voltit kohdallaan".
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15046660/pankkopojalla-lahti-taas-iso-pyora-heittamaan!
- Anonyymi
Myös de facto.
- Anonyymi
Ossin elämä on ollut tulpattoman mopon polkemista, ihan uraansa myöten.
- Anonyymi
Ossin vouhotus on kyllä hauskaa seurattavaa, päätä pahkaa sinkoilee kaiken maailman höpötysten perässä ja totuutta etsii MV lehdestä.
- Anonyymi
Ossin vouhotus on hauskaa seurattavaa ja vaalitkin meni pötköön eli putkeen. Venäjän edustajan äänet jäi kolmeen + oma.
- Anonyymi
Ossin on pakko polkea, rahat ei muuhun riitä.
- Anonyymi
Ossilla alkaa taas perjantain vouhotus.
- Anonyymi
Ei sinusta Jorma oikeaa sotilasta tule kimpussani roikkumalla. HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinusta Jorma oikeaa sotilasta tule kimpussani roikkumalla. HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILASEi tänäänkään! HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tänäänkään! HO HOO, HO HOO!
Ei edelleenkään. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Onko sinulla huolia? Täh? -eihän kellään nyt kesällä voi olla?
Mutta jos on, niin minkä tasoisia huolia sinulla on?
Hermohuolia? -hammaslääkäriinkö pitäisi mennä? -vai ”kallon poraajalle” vai ”luun sahaajalle”?
Minkä luokan apua tarvitsisit?
Tarvitsetko piko-, nano-, mikro-, milli-, kilo-, mega-, giga-, vai terapeutin auttamaan?
Ehkä loma auttaisi? Itsekin olisin loman tarpeessa. Katselin kohteita mihin mennä viikoksi.
-Ei se helppoa ollut. Tai, no kaikki on suhteellista ja kaikki vaikuttaa kaikkeen, -väitetään.
Mihin mää voisin mennä. Katsoin NAPSON sivuilta ja Aurinkomatkojen sivuilta. Joka paikassa oli teksti: sää, sää, sää, sää… Ei missään: mää.
Täytynee tyytyä olemaan ”Kuusamossa”. Oma maa mansikka, ”muu” -maa mustikka. Tässä genressä tosin vain lehmät pitävät ”muu” -maasta.
Kuulin juuri yhdeltä kaverilta, että oli jo juonut aamukahvit. Hirteehishuumoritajun ohella se helpottaa. Eka kuppi oli ollut hyvä. Mutta doka-kuppia ei kannata ottaa. Siitä oli jo tullut paha olo. (&^)) - Anonyymi
Ossi sai koulutuksen tulpattoman mopon polkemiseen väessä.
- Anonyymi
Rapamaha-Ossi rakastaa väyrysläisyyttä.
- Anonyymi
Ossi ei enää polje, Ossi hiihtää kesät talvet.
- Anonyymi
Pankkolngvitsi tuo lampaita paljon esille, saappaitaan seksiin lampolassa.
- Anonyymi
Ossi on polkenut monta vuotta paikallaan, polkee samoja avauksia päivästä toiseen, Ossi ei kykene uudistumaan.
- Anonyymi
Edestakainen liike tai siis toisto on Aisalla ominainen piirre.
- Anonyymi
Ossi polkee venäläisellä pyörällä ja kehuu, että kettinkiä riittää!
Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432121Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151399Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141366Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21927Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist161819Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57716- 75712
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665