söin 4 kaalikääryleitä ja ruisleipää kyllä pierettää . Haju on mahtava. Tiistain armonit.
Mua pierettää..
14
204
Vastaukset
- Anonyymi
On se vaan ihana tunne pierrä reippaasti päästöistä huolimatta..
- Anonyymi
Piereminen piristää.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla myös syödä kananmunaa ruisleivällä, lounaaksi hernekeittoa ja piimää, välipalaksi, ruisleipää paputahnalla sipulin ja piimän kera, päivälliseksi papumuhennosta ja iltapalaksi, kananmunaa ruisleivällä ja piimällä. Ai että miten mehevät pierut mies voi saada reittänsä vasten peiton alla tukevalta daamiltaan.
- Anonyymi
Armonit.. Otatko sä niitä kiinni myöhempää käyttöä varten? Niinkuin pokémon hahmoja..
- Anonyymi
Mä venyttelin jalkojani niin pääsi pari paukkua. Jooganharrastajilla tulee varmaan paljon suolistokaasuja joogatessaan. Sipuli kannattaa syödä raakana jotta se sekoittaa vatsaa lisää :).
- Anonyymi
Taitaa olla kiljusimpan aloitus.
- Anonyymi
Kuole huorahomo. Kuole.
- Anonyymi
Olet juntti. Tosi vajaa juntti.
- Anonyymi
Armoa.
- Anonyymi
Aamuisin on paras vire pieremisen suhteen.
- Anonyymi
äwjau ib tkuiouairb wkobieunou,,bi buuboyry ib jajjabienu
- Anonyymi
Teitkö itse kaalikääryleet?
https://youtu.be/uklwvkawvEE?si=rpZA_JErFfV-IR3U - Anonyymi
Jos syön jotain epäterveellistä niin aivan varmasti ilma alkaa kiertämään. Ruisleipäkin, joka ei ole epäterveellistä tekee samaa mutta ei niin paljon kuin epäterveelliset syötävät kuten vehnä, karkit ja suklaa, joka ehkä kuuluukin karkkeihin. ;)
- Anonyymi
Semmonen ihminen joka pidättää pierua siinä on muutakin vilppiä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503864
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342801Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262468- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 281519
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238