söin 4 kaalikääryleitä ja ruisleipää kyllä pierettää . Haju on mahtava. Tiistain armonit.
Mua pierettää..
16
275
Vastaukset
- Anonyymi
On se vaan ihana tunne pierrä reippaasti päästöistä huolimatta..
- Anonyymi
Piereminen piristää.
- Anonyymi
Kannattaa kokeilla myös syödä kananmunaa ruisleivällä, lounaaksi hernekeittoa ja piimää, välipalaksi, ruisleipää paputahnalla sipulin ja piimän kera, päivälliseksi papumuhennosta ja iltapalaksi, kananmunaa ruisleivällä ja piimällä. Ai että miten mehevät pierut mies voi saada reittänsä vasten peiton alla tukevalta daamiltaan.
- Anonyymi
Armonit.. Otatko sä niitä kiinni myöhempää käyttöä varten? Niinkuin pokémon hahmoja..
- Anonyymi
Mä venyttelin jalkojani niin pääsi pari paukkua. Jooganharrastajilla tulee varmaan paljon suolistokaasuja joogatessaan. Sipuli kannattaa syödä raakana jotta se sekoittaa vatsaa lisää :).
- Anonyymi
Taitaa olla kiljusimpan aloitus.
- Anonyymi
Kuole huorahomo. Kuole.
- Anonyymi
Olet juntti. Tosi vajaa juntti.
- Anonyymi
Armoa.
- Anonyymi
Aamuisin on paras vire pieremisen suhteen.
- Anonyymi
äwjau ib tkuiouairb wkobieunou,,bi buuboyry ib jajjabienu
- Anonyymi
Teitkö itse kaalikääryleet?
https://youtu.be/uklwvkawvEE?si=rpZA_JErFfV-IR3U - Anonyymi
Jos syön jotain epäterveellistä niin aivan varmasti ilma alkaa kiertämään. Ruisleipäkin, joka ei ole epäterveellistä tekee samaa mutta ei niin paljon kuin epäterveelliset syötävät kuten vehnä, karkit ja suklaa, joka ehkä kuuluukin karkkeihin. ;)
- Anonyymi
Semmonen ihminen joka pidättää pierua siinä on muutakin vilppiä.
- Anonyymi
Painijat ovat kovia pieremään, painonnostossakin saattaa päästä pieru.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta olikin päivän tärkein uutinen. Voi elämä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513585Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142480Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932273Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar761730Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1371546- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941427