Kun joukossamme on tällaista haittamaahanmuuttoa, on vaan odotettava, että tulee tarpeeksi iso luuta, esim.AFD , viivoamaan nämä roskat pois.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000011230484.html
Palautuksiin on päästävä tehokkaammin
8
108
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi sama trendi päästä eroon valtioita hyväksikäyttävistä luuserimamuista on Euroopan yhteinen huoli. Vähitellen päästään eroon haitallisesta maahanmuutosta ja ottakoot vastuun itse omista valtioistaan ettei tarvitse omia valtakuntiaan lähteä Eurooppaan rakentamaan.
- Anonyymi
Eikös niitä voisi vain alkaa ”katoamaan” ja todettaisiin, että kappas’, on näemmä lähtenyt lampsimaan omatoimisesti.
- Anonyymi
Jäikö teiltä huomaamatta, että kuntavaaleissa äänestettiin demareiden muslimiveljeskunta suurimmaksi puolueeksi?
Kohti eduskuntavaaleja mennään ja viherpunikkien muslimiveljeskunnat ovat hyvässä nosteessa!
Kun katsotte pääkaupunkiseudun kunnanvaltuutettuja, pitäisi jo hitaammankin ymmärtää mitä on tulossa…
Mutta pääasiahan on että islamisaatio etenee, vaikka persut kuinka yrittävät jarruttaa sitä, maahanmuuton kiristyksillä…- Anonyymi
Osinko Sanna takaisin pääministeriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osinko Sanna takaisin pääministeriksi.
Ehkä parempi antaa vain mamujen tulla tänne elätettäväksi, sannan paluu olisi suomelle vielä kalliimpaa.
Politiikka on taitolaji, pelkällä bilettämisellä ja tissuttamisella ei maata johdeta, kuten ollaan karvaasti saatu kokea.
Tilatakseilla ei ole mitään asiaa tulla bilettämistä rakastavien kavereiden kanssa tulla valtiollisesti tärkeisiin paikkoihin ryyppäämään ja ottamaan hauskoja kuvia, PM instituutuutiota on jo riittävästi häpäisty..
- Anonyymi
jaaniin siitä syystä media oli hiljaa , kun nyt tuo nimi julkaistiin
- Anonyymi
mitä jos joku olisi sen tappanut itsepuolustukseksi ? ai tää olikin leikki kranaatti 🤔
- Anonyymi
Voisimme vuokrata Virolta palautustilaa siksi aikaa, kun oma kontti valmistuu:
https://www.hs.fi/alueet/art-2000011145965.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432171Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21948Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675