Vikman ja Käärijä eivät tiedä milloin Suomi itsenäistyi

Anonyymi-ap

Hieno homma. Olen aina tykännyt kun julkisuuteen päätyy tällaisia sivistyneitä älykköjä
Erika Vikmanilta ja Käärijältä kysyttiin, milloin Suomi itsenäistyi – vastaus ällistyttää somessa
https://www.is.fi/viihde/art-2000011231771.html

29

179

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Piti itsekin katsoa se netistä.
      Eli 6.12.1917
      Suomi julisti itsensä Itsenäiseksi!

• Anonyymi

Lenin myönsi ensin Suomelle itsenäisyyden ja sen turvin Suomi julistautui itsenäiseksi 6.12.1917.
        Kyllä mun mielestä itsenäisyyspäivän tietäminen kuuluu suomalaiseen yleissivistykseen.
        Mutta kyllähän tuo video nyt jotain kertoo kaksikosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lenin myönsi ensin Suomelle itsenäisyyden ja sen turvin Suomi julistautui itsenäiseksi 6.12.1917.
        Kyllä mun mielestä itsenäisyyspäivän tietäminen kuuluu suomalaiseen yleissivistykseen.
        Mutta kyllähän tuo video nyt jotain kertoo kaksikosta.

Mutta tosi Itsenäisyys edellytti 1918 vapaussotaa, jossa valkoinen armeija nujersi punkaartin vallankaapparit, joille samainen Lenin-setä lähetti junakaupalla aseistusta, koska piti selvänä, että punaiset tunnustuksen jälkeen voittavat ja anovat pääsyä Neuvosto-Venäjän yhteyteen takaisin.

• Anonyymi

Juu näin oli. Se herui jälkikäteen mutta tämä päivä on sovittu. Tosiasiassa Suomessa oli vielä KUNINGAS kun 1918 vaihtui 🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu näin oli. Se herui jälkikäteen mutta tämä päivä on sovittu. Tosiasiassa Suomessa oli vielä KUNINGAS kun 1918 vaihtui 🤩

Ja se kuningas oli nykykokoomuksen edeltäjäpuolueen Saksasta valitsema. He kun olivat ditä mieltä, että Suomea johtamaan tarvitaan kuningas. Kruunausta ei koskaan ehdittu suorittaa, joten Suomi ei ole koskaan ollut oma kuningaskuntansa

• Anonyymi

En minäkään tahtonut muistaa on siitä jo aikaa olin silloin 17 vuotias.

• Anonyymi

Emmääkään muista, vaik olin sillo jo kolmekymppinen!
        T. Nestori.

• Anonyymi

Mä en muista ees eilistä.

Kuka käärijä, en muista.

• Anonyymi

Tärkeintä on iso perse.

• Anonyymi

ei tuo vikman kieltämättä älykölle näytä edes prosentin vertaa..

• Anonyymi

Blondbisse?

• Anonyymi

Äläs nyt. Qnhan toi viksu tyttö, kun käyttää kaikki vähäisetkin apunsa tienatakseen vaurautta tyhmien fanien kautta.

• Anonyymi

Tietoviisaat on menettänyt kaiken, kun nuo eivät ole heidän joukoissaan.

• Anonyymi

Ei taida aloittajalla olla huumorintajua, sinua viedään kuin litran mittaa.

• Anonyymi

Huumorintajua? Erikan tyhjän pään humina parasta kummeliviihdettä? Onhan se.

• Anonyymi

Miten tuo kysymys edes liittyi tuohon tilanteeseen, kun Erika ja Käärijä esiintyivät tuolla tilaisuudessa, ehkäpä läpällä vastannut noin.

• Anonyymi

Kai se verran pitää tietää kun menee suomea edustamaan. Mitäs jos olisi kysytty vaikka paljonko maksaa?

• Anonyymi

Tiedän, mutta en muista. Harvoin käytetyt luvut tuppaa aina unohtumaan.

• Anonyymi

Eikös se suomi taistellut talvisodassa 1939-1980?

• Anonyymi

Käärijä heitti vitsin.
      Vikman ei tosiaankaan tiennyt Suomen itsenäistymispäivää!

• Anonyymi

Käärijäkään ei tiennyt oikeaa ajankohtaa, mutta yritti nopeasti ja tottuneesti ratkaista tilanteen vitsailemalla.

Vikman taas on niin yksioikoinen ja kulkee vain yhdellä raiteella, että hän pystyi vain änkyttämään, kikattamaan ja kääntämään selkänsä. Voisko tässä muuten olla selitystä miksi Vikmanin suhde gynekologian erikoislääkärin kanssa ei kantanutkaan kovin pitkälle🤔

• Anonyymi

Ei heittänyt vitsiä. Pää muhjuna kokkelista. Alkaa kuulostaa meidän presidentiltä. Sääli ettei ole samanlaista korvanappia käytössä, kuiskaaja pelastaisi tällaisilta kohtauksilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käärijäkään ei tiennyt oikeaa ajankohtaa, mutta yritti nopeasti ja tottuneesti ratkaista tilanteen vitsailemalla.

Vikman taas on niin yksioikoinen ja kulkee vain yhdellä raiteella, että hän pystyi vain änkyttämään, kikattamaan ja kääntämään selkänsä. Voisko tässä muuten olla selitystä miksi Vikmanin suhde gynekologian erikoislääkärin kanssa ei kantanutkaan kovin pitkälle🤔

Iso D tajusi onneksi vaihtaa nuorempaan.

• Anonyymi

Näkyyhän se Vikamanin sivistyksen puute jo koko esiintymisestä ja siitä kappaleesta! mennä nyt takapuoltaan esitellen laulamaan orgasmistaan koko maailmalle!
      Ja tämän suomalaiset ovat valinneet!!!!

• Anonyymi

Kumivenehuulilla lauletaan ahterin asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumivenehuulilla lauletaan ahterin asiaa.

Kumitissit on kuin vappupallot, joiden puhkeaminen luo lisäjännitystä esiintymiseen.

• Anonyymi

..vähän ovat sen näköisiäkin, ettei EDES Suomen lähihistorian eräitä merkittävimpiä päivämääriä muista - jos ihan suoraan sanotaan..

• Anonyymi

^etteivät (siis)

• Anonyymi

No onhan sitä tärkeämpiäkin asioita kun Suomen historia.

Tuntee ainakin Sanna Marinin nimeltä ja hyvin tunteekin Dannyn patjan. Paljon siis tietää tärkeitä asioita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe