Miksei vuokratyöpaikoista saa töitä?

Anonyymi-ap

Olen kohta vuoden ajan hakenut kaikkiin mahdollisiin oman asuinalueeni vuokratyöpaikkoihin jotka ovat ilmoittaneet työmarkkinatori ja duunitorin sivustolla. Haen maalarin töitä. Maalausfirmat eivät etsi tekijöitä. Niihinkin olen soitellut eikä ole ollut tarvetta. Ainoat jotka ilmoittaa on vuokratyöpaikat.
Pääsen haastatteluihin ja ne menevät hyvin. on otettu kuva valttikorttia varten. Mutta sitten ei enää kuulu mitään.
Miksei saa sitten töitä? Palkkapyyntöni on mielestäni kohtuullinen ja tessin mukainen. 14,5-15,5€/h.

Osaako joku selittää missä mättää? Vai pitääkö laskea palkkapyyntöä?

13

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En osaa sanoa. Soita sinne j kysy.

• Anonyymi

Olen soittanut ja kysellyt töitä ja vastataan että nyt ei ole tarjota mitään, mutta ottavat yhteyttä kun tulee. Sitten he kuitenkin etsivät uusia maalareita aika ajoin, Kysyminen ei oikein helpota tilannetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen soittanut ja kysellyt töitä ja vastataan että nyt ei ole tarjota mitään, mutta ottavat yhteyttä kun tulee. Sitten he kuitenkin etsivät uusia maalareita aika ajoin, Kysyminen ei oikein helpota tilannetta.

Kokeilepa kaveri seuraavaksi soittaa selvinpäin. Onnistuisiko? Uskon että vastaus on erillainen kuin jos mokellat epäselvästi öristen jotain josta ei haastattelija saa mitään selvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokeilepa kaveri seuraavaksi soittaa selvinpäin. Onnistuisiko? Uskon että vastaus on erillainen kuin jos mokellat epäselvästi öristen jotain josta ei haastattelija saa mitään selvää.

En käytä ollenkaan alkoholia, joten tottakai selvinpäin soitot tullut tehtyä.

• Anonyymi

Se on se naamakerroin ja persoona mikä ratkaisee valitettavasti. Tunnolliset ja hyvät, jäävät möykkääjien taakse jos haet raksatöitä.

• Anonyymi

Etkö suostu maalamaan 10e/tunti???!?!?

• Anonyymi

SOL, Postinjako 9€/h

• Anonyymi

Vuokratyöpaikat ovat yhteiskunnan syöpä

• Anonyymi

jos olet opiskellut maalariksi niin oletko kysellyt entisten opiskelukavereiltasi onko heillä tietoa vapaista alan työpaikoista. Ala on jossain määrin fyysinen. Työnantajat tsekkaavat varmaan ulkoisen olemuksen kautta sopivuutta alan töihin,

• Anonyymi

Kysyt liikaa palkkaa.

• Anonyymi

Saan yli 16e apparina, vuoden ollu jo samassa kohteessa.

• Anonyymi

Vuokrafirmapaikat ovat pääasiassa valeilmoituksia. Niillä ihmisiä saadaan kusetettua vuokrafirmojen asiakkaiksi.

Edelleen on ihmeteltävä miksi yritykset haluavat käyttää vuokrafirmoja sen sijaan että palkkaisivat itse työvoimansa. Vuokratyöläinen tulee väitetysti kalliimmaksi.

• Anonyymi

Työmaat on nykyään pelkkiä projekteja. Kun tarvitaan esim. laattamies, otetaan se vuokrafirmasta ja kun laatoitus on valmis, annetaan potkut. Jos laattamies tms olisi firman omilla kirjoilla, saattaisi tulla aikoja että miehelle pitää maksaa liksaa vaikka ei ole töitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe