Miten tämä yksi asia vaikuttaa siitä että mies välittää.

Anonyymi-ap

Pitkä suhteeni päättyi eroon aikanaan toiseen naiseen. Toinen ontuu, samasta syystä. Toisaalta olen sitä mieltä, että kaikki miehet voisivat haluta minut, on monipuolisuutta vaan ei rumuutta. On liikunnallisuutta vaan ei ylipainoa. On koulutusta, vaan ei tyhmyyttä. Mitään erityisen seksikästä en itsestäni huomaa, normaali vartalo. En etsi komeutta, lihaksia, sykähdyttäviä rakastelutaitoja enkä rahaa.
Vaan miehet kyllästyvät. Yksi sanoi että olen nainen joka ei tarvitse ketään mihinkään. Tietenkin tarvitsen, läheisyyteen ja yhdessä erilaisia menoja. Seksikin sujuu ja saan toisinaan orgasmin miehen toimesta, vaikka en aina.
Mikä saa naisen näyttämään siltä ettei tarvitse ketään? Ja miten saan itseni näyttämään siltä että tarvitsen?
Nyt kumppani sanoi että voisitko alkaa käyttämään seksikästä ilta-asua. Hämmästyin. Puuvillaisessa, ihan sievässä miniruutupaidassa kuljen. pikkareina slogit, asuina useimmiten mukavat urheilutyyppiset, juhlissa mekot ja korkkarit ja muissa tilaisuuksissa aina tilanteen mukaan.
Onko seksikkäillä vaatteilla joku ylettömän suuri merkitys? Eikö riitä ettei yöllä pidä mitään? Onko tarpeen arjessa palloilla ruokaa laittaessa seksikkäissä silkkivaatteissa?
Sanotaan että nainen on vaikeasti ymmärrettävä. Ei minusta nainen jos ystävättäristäni puhun, Mutta mies on. Vai valikoituuko minulle jotain outoja hippeleitä?
Asiallisuus kehiin, kiitos!

41

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jps 'äotoso pm aoma åettieo ka xajöwjrweöoka.l moom 'otoemå'ov' pm åettirom å'ov'-

T'm''m kps kalsaoso larsp tipm Erikan esityken eurovveisuossa..

• Anonyymi
        UUSI

Pidä palstasetä kirjoitustauko kun nousee

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä palstasetä kirjoitustauko kun nousee

Ja taas Erikan esityksestä, tyyliä kovasti ruotinut on mm alkuvuodesta jo. Tsemp.

• Anonyymi

Mitä se mies olisi valmis tekemään sua miellyttääkseen? Onko hällä itsellään seksikäs ilta-asu?

Kuulostaa huonoitsetuntoiselta tyypiltä, jollei kestä osaavia ja pärjääviä naisia. Älä nyt ainakaan ala itseäsi pienentämään ja tyhmää esittämään.

Eikö sitä voisi kokea itsensä tärkeäksi ihan vain olemalla toivottuna siinä vieressä...

xLiner

• Anonyymi

Kyllä tekee miellyttääkseen. Lähtee matkalle ja tapahtumiin. Lämmittää mökkinsä saunan, laittaa ruokaa, hellii. On se ihan mukava ja olen tyytyväinen, mutta mietin milloin hänkin kyllästyy ja katsoo jonkun toisen. Siis mietin mikä minussa vikana kun en pitkään miellytä.
        Ei ole seksikästä ilta-asua, mutta minä pidän hänellä parhaana työasua, jos jotain tehdään jotain yhdessä, sadeasua jos mennään sieneen tai kalaan ja aamulla kylpytakkia. En kovin tuollaisia mieti, olenkohan liian arkinen.

• Anonyymi
        UUSI

Itse pisin glitteristä yllättynyt

• Anonyymi

minä vaemaankin välitän aika paljon tytöistökinkunjoku pelijuttukin.

• Anonyymi

olet tasapaksu, siihen vaan kyllästyy

• Anonyymi
        UUSI

Joo sitä arkisuutta ja asiallisuutta itsekin epäilen. Miten sen sitten poistaa Pitääkö alkaa kikattavaksi blondiksi. Blondi kyllä jo olenkin, mutta ei ilmeisesti riittävän keimaileva.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sitä arkisuutta ja asiallisuutta itsekin epäilen. Miten sen sitten poistaa Pitääkö alkaa kikattavaksi blondiksi. Blondi kyllä jo olenkin, mutta ei ilmeisesti riittävän keimaileva.

tarkoittaa kylläkin sitä että olet muodoiltasi tasapaksu.....

mutta tuo mitä itse sanoit voisi hyvinkin toimia, täydellinen tyylinmuutos. uudet vaatteet, hiukset, uusi liikkumistapa. mutta onko tuo miehesi nyt yleensä sen kaiken arvoinen, mieti sitä tarkkaan ennenkun alat mihinkään. tuolla uudella tyylilläsi saat helposti hommattua uuden miehenkin tarvittaessa.

minusta tuo mitä miehesi sanoi vaikuttaa siltä viimeiseltä tarjotulta oljenkorrelta, ja toivoo että tarttuisit siihen. tai ehkä toivoo, ehkä vaan yritti viimeisen kerran velvollisuudentunnosta. vaikuttaa siltä että hän on kyllästynyt sinuun sellaisena kuin nyt olet, ja tarvitsee jotain uutta piristystä elämäänsä. tavalla tai toisella.

ihmettelen vaan miksi miehesi sanoo siitä sinulle, miksi ei vaan hommaa niitä vaatteita sinulle mitkä kokee itse viehättäviksi. eikö olisi ollut ihan eri tilanne kun sängyllesi olisi ilmestynyt punainen paketti mistä olisi löytynyt punaisia eroottisia silkkialusvaatteita. aivan eri asia kuin vain töksäyttää jotain tuollaista yllättäen. hieman mietin onko tuossa vaiheessa enää mitään edes tehtävissä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

tarkoittaa kylläkin sitä että olet muodoiltasi tasapaksu.....

mutta tuo mitä itse sanoit voisi hyvinkin toimia, täydellinen tyylinmuutos. uudet vaatteet, hiukset, uusi liikkumistapa. mutta onko tuo miehesi nyt yleensä sen kaiken arvoinen, mieti sitä tarkkaan ennenkun alat mihinkään. tuolla uudella tyylilläsi saat helposti hommattua uuden miehenkin tarvittaessa.

minusta tuo mitä miehesi sanoi vaikuttaa siltä viimeiseltä tarjotulta oljenkorrelta, ja toivoo että tarttuisit siihen. tai ehkä toivoo, ehkä vaan yritti viimeisen kerran velvollisuudentunnosta. vaikuttaa siltä että hän on kyllästynyt sinuun sellaisena kuin nyt olet, ja tarvitsee jotain uutta piristystä elämäänsä. tavalla tai toisella.

ihmettelen vaan miksi miehesi sanoo siitä sinulle, miksi ei vaan hommaa niitä vaatteita sinulle mitkä kokee itse viehättäviksi. eikö olisi ollut ihan eri tilanne kun sängyllesi olisi ilmestynyt punainen paketti mistä olisi löytynyt punaisia eroottisia silkkialusvaatteita. aivan eri asia kuin vain töksäyttää jotain tuollaista yllättäen. hieman mietin onko tuossa vaiheessa enää mitään edes tehtävissä.

kunhan ensin teet päätöksen että haluatko ehdottomasti tuon miehen kanssa jatkaa, niin jos haluat, niin voin kyllä antaa sinulle vinkkejä. kyllä ne vaatteetkin vaikuttaa paljon, mutta enemmän kyse on asenteestasi ja siitä miten liikut, ja millaisia asentoja otat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaa ei tykkää gubbe kiukkuisista blondeista, pitää hymyillä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

kunhan ensin teet päätöksen että haluatko ehdottomasti tuon miehen kanssa jatkaa, niin jos haluat, niin voin kyllä antaa sinulle vinkkejä. kyllä ne vaatteetkin vaikuttaa paljon, mutta enemmän kyse on asenteestasi ja siitä miten liikut, ja millaisia asentoja otat.

Oon rakastunut häneen. Ja meillä on useita samoja harrastuksia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon rakastunut häneen. Ja meillä on useita samoja harrastuksia.

sori mutta ei kuullosta kovin vakuuttavalta.....
        pitäisi jotain hieman enemmän löytyä kuin nuo asiat..

mutta kerron vinkkejä joka tapauksessa. siis olen keski-ikäinen mies, mutta sattuneesta syystä olen paljon tekemisissä nuorten naisten kanssa, ja olen nähnyt varmaan kaikki temput mitä nämä nuoret naiset osaavat tehdä niin viattomasti....tai no en varmaan kaikkia sentään. yksi on se vaatetus, järjettömän tiukkoja vaatteita, liian pieniä paitoja, ja housut on jotkin leggingsin tapaiset jotka on takapuolesta uurrettu aivan käsittämättömän tiukasti eivätkä jätä mitään mielikuvituksen varaan. ne on siis jotain erikoishousuja jotka on muotoiltu tietyllä tavalla, eivät mitään tavallisia. sitten on se poseeraus, takapuoli sijoitetaan tarkalleen 90 asteen kulmaan mieheen nähden, ja sitten otetaan asento mikä korostaa takapuolen muotoja, kuten fittness voimistelijat tekevät kilpailuissa tai kuvia ottaessaan. tai sitten toinen vaihtoehto on se että käännytään niin että takapuoli on suoraan miestä kohti, eikä hän voi olla sitä näkemättä jollei katso kattoon tai käänny ympäri kokonaan eri suuntaan. lisäksi tullaan ihan eteen seisomaan, kävellään aivan liian läheltä ohitse, tullaan ihan vierelle seisomaan.... tämmöisiä olen oppinut niitä nuoria naisia seuraamalla.. ja itse siis olen ollut siinä kohteena. ikäeroa on ollut varmasti 20 vuotta noihin tyttöihin, eipä näytä niitä haittaavan. yhteenkään en ole koskenut ikinä, enkä koske vaikka miten keikistelisivät...

marilyn monroe oli alan ammattilainen , kehitä nyt kiinnostus kaikkeen marilyn monroeen liittyvään, ja opiskele sitä miten hän liikkuu ja puhuu ja käyttäytyy. kopioi häntä, sano että ihailet häntä, monet naiset ihailevat

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

sori mutta ei kuullosta kovin vakuuttavalta.....
        pitäisi jotain hieman enemmän löytyä kuin nuo asiat..

mutta kerron vinkkejä joka tapauksessa. siis olen keski-ikäinen mies, mutta sattuneesta syystä olen paljon tekemisissä nuorten naisten kanssa, ja olen nähnyt varmaan kaikki temput mitä nämä nuoret naiset osaavat tehdä niin viattomasti....tai no en varmaan kaikkia sentään. yksi on se vaatetus, järjettömän tiukkoja vaatteita, liian pieniä paitoja, ja housut on jotkin leggingsin tapaiset jotka on takapuolesta uurrettu aivan käsittämättömän tiukasti eivätkä jätä mitään mielikuvituksen varaan. ne on siis jotain erikoishousuja jotka on muotoiltu tietyllä tavalla, eivät mitään tavallisia. sitten on se poseeraus, takapuoli sijoitetaan tarkalleen 90 asteen kulmaan mieheen nähden, ja sitten otetaan asento mikä korostaa takapuolen muotoja, kuten fittness voimistelijat tekevät kilpailuissa tai kuvia ottaessaan. tai sitten toinen vaihtoehto on se että käännytään niin että takapuoli on suoraan miestä kohti, eikä hän voi olla sitä näkemättä jollei katso kattoon tai käänny ympäri kokonaan eri suuntaan. lisäksi tullaan ihan eteen seisomaan, kävellään aivan liian läheltä ohitse, tullaan ihan vierelle seisomaan.... tämmöisiä olen oppinut niitä nuoria naisia seuraamalla.. ja itse siis olen ollut siinä kohteena. ikäeroa on ollut varmasti 20 vuotta noihin tyttöihin, eipä näytä niitä haittaavan. yhteenkään en ole koskenut ikinä, enkä koske vaikka miten keikistelisivät...

marilyn monroe oli alan ammattilainen , kehitä nyt kiinnostus kaikkeen marilyn monroeen liittyvään, ja opiskele sitä miten hän liikkuu ja puhuu ja käyttäytyy. kopioi häntä, sano että ihailet häntä, monet naiset ihailevat

Miksi se onkin niin, että nuo tehoavat miehiin, mutta eivät aviomiehiin.

Ulkopuoliset voivat sanoa, että olet näyttävä, kaunis, upea ja mukava, mutta aviomies sanoo, että olet aina samannäköinen, voisit pukeutua eri tavalla, käyttää muodikkaampia silmälaseja, leikata hiuksesi lyhyiksi ja todeta lopuksi, että sinulla on huono itsetunto, jos nainen loukkaantuu tai tyrmistyy.

• Anonyymi
      • Anonyymi
        UUSI

Ei kai se niin mene. Eikö asia pitäisi ratkaista. Kysyin etupäässä miehiltä, onko joku seksihepene niin tärkeä että se voisi pitää suhteen yllä. Vai mikä se on että mielenkiinto säilyy eikä kyllästy. Toki naisillakin voi olla tietämystä tai kokemusta mikä se liima oikein on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai se niin mene. Eikö asia pitäisi ratkaista. Kysyin etupäässä miehiltä, onko joku seksihepene niin tärkeä että se voisi pitää suhteen yllä. Vai mikä se on että mielenkiinto säilyy eikä kyllästy. Toki naisillakin voi olla tietämystä tai kokemusta mikä se liima oikein on.

Ihan omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei mikään seksihepene auta. Ei mikään vaate, ei kengät, ei meikit, ei hiukset, ei mitkään roolileikit, ei mikään mitä sinä voisit esittää ja olla, jos sinä ei enää kiinnosta.

Se mitä miehesi pyytää, on vain tyhjä heitto sen tyhjästä päästä syyllistää sinua asialla, jolle et voi yhtään mitään tehdä itse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sitä ettei riitä itsenään on helvetin vaikeaa ratkaista mitenkään sinun eduksesi, muuten kuin etsimällä miehen jolle ei tarvi vetää mitään teatteria ja catwalkia. Oon makee muija vaikka juuttisäkissä, se on se edellytys. Sinä eikä oheiset.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei mikään seksihepene auta. Ei mikään vaate, ei kengät, ei meikit, ei hiukset, ei mitkään roolileikit, ei mikään mitä sinä voisit esittää ja olla, jos sinä ei enää kiinnosta.

Se mitä miehesi pyytää, on vain tyhjä heitto sen tyhjästä päästä syyllistää sinua asialla, jolle et voi yhtään mitään tehdä itse.

Olen vahvasti samaa mieltä. Jasulla kans hyvä kommentti.

Jollei riitä itsenään, niin on väärä kumppani.

xLiner

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sitä ettei riitä itsenään on helvetin vaikeaa ratkaista mitenkään sinun eduksesi, muuten kuin etsimällä miehen jolle ei tarvi vetää mitään teatteria ja catwalkia. Oon makee muija vaikka juuttisäkissä, se on se edellytys. Sinä eikä oheiset.

Jasu

Joo mulla kans palstasetä sama, että paidan ja housun pitää riittää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hätätapauksessa jopa strobovalo vai mitä palstaäijä?

• Anonyymi

Saksalaiset Erikan laulustaq, ei ymmmäeeä mirä se laulaa mutta hauska laulu se on. Erikan juttu

• Anonyymi
      UUSI

Aika pitkä sepostus, mutta ihan hyvä tunnepitoisuus. Sellainen 7.5 arvosana.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

” On koulutusta, vaan ei tyhmyyttä. Mitään erityisen seksikästä en itsestäni huomaa, normaali vartalo” Just niin palstasetä

• Anonyymi
        UUSI

???

• Anonyymi
        UUSI

Ihan palstasedän kirjoittamalla vaikuttaa minustakin. Ehkä setä haluaa tuntea jälleen olevansa nainen ja saada miehiltä mukavia vastauksia. Ehkä se tuntuu mukavalta olla niin naisellinen, kuin nainen voisi hänen mieluvissaan olla.

Yksinkertaisuutta ja haavoittuvuutta samassa paketissa, siinä missä nainen tietäisi kyselemättä muilta miehiltä mitä tehdä, jos mitään on tehtävissä.

• Anonyymi
      UUSI

Nefertiti on hedelmä ellos-nwktariini se onpi.

ja niin jooh artistit kuin itrswoikeutettuna itrse... kaikenlaisia hassuja juttusia.

• Anonyymi
      UUSI

Nefertiti -hedelmä, kuin joku laulukin Titi-Nalle... nektariini on Nefertiti-hedelmä

• Anonyymi
      UUSI

No eipä tämä ratkennut. Pitänee pitää silmänsä auki, ehkä jopa panna hakuun sivusuhde varalle. Jos löytyy. Jätän tämän miettimisen, katsoo hän sitten hepenetyttösen jos siltä tuntuu. Eli vastauksista päättelin että pukeutumisella ei ole väliä. Kyllä minä käytökseltäni sopivan seksikäs olen. Mutta jo lähtökohtaisesti kartan seksikkäitä pikkareitakin. Liikun paljon, ne hiertää, minusta ne sopivat vain muutamaksi minuutiksi jalkaan kohta riisuttavaksi. Näin sama myös seksikkäissä rintsikoissa. Sitä ilta-asua vielä aion katsella. Mutta hyvä ehdotus oli joltakin teiltä, Pyydä se tyyppi itse ostamaan haluamansa vaatekappaleen, kai minä sillä sitten illalla siihen puettuna liitelen ennen nukkumaanmenoa.

• Anonyymi
      UUSI

åoemotossomem pm aoma selsoll'',åo maosossa-

Sin City ..musiikkikin kuin niin Las Vegas...

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

jotain ihmeelliaiä merkkejä, valkoisia kun jos niin kaupungilla töissä puistohommissa joku hauskaakin tytöille hoitaa kasvena... niin hauskaa kesätyötä...

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelin että tytöille aika hauska kesätyöjuttu jos on parantamassa kaupungin kasveja sillei re3ntoa ja hauskaa juttua

• Anonyymi
      UUSI

hauska työ kesätyö joillwkin ryröillw josa kupunfill eröiaaä parantamasdsa kasceja juttuja

• Anonyymi
      UUSI

Pöllö valwhrww aina, varsinkin Viiru-..pöllö

Twin Peaks -jutuissspöllä eli Viiru ei ole sirämille vaikuttaaa olwcan

• Anonyymi
      UUSI

niin jos tule paha olo, älä oksenn rtai noh voi oksentaakin joa oikwin paha olo on

• Anonyymi
      UUSI

niin jooh ihan varmaa on joku silmäleikkauskin laserilla niin no varmasti niin sissen sattu vaikka niin..

20.4 ja ulko lämpö nyt 34.7 tietokoneen mittarista

• Anonyymi
      UUSI

ällös ole tyhmä kuin teemus... niin varmaan ssttuu vähän silmiinjos joku silmäleikkaus vähän aikaa eli kuukauei

• Anonyymi
      UUSI

kptgaom jaislp0ka tyttöjä niinnooh, sinänsä hassujakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6524
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6003
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2278
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1986
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1829
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe