Jotenkin musta tuntuu, että vaikka se punkalaitumelainen ei ole pitkään aikaan kirjoittanut Punkalaitumesta yhtään mitään niin siitä huolimatta se pyörii tällä pastalla ja kirjoittelee juttujansa mainitsematta kuitenkaan Punkalaidunta. Veikkaankin, että mies voi lähteä Punkalaitumelta, mutta Punkalaidun ei voi lähteä miehestä ja siksi se täällä hulluttelee...eikä osaa päästää irti! On silti ollut kovin ikävä häntä!
Mulla on vahva etiäinen että...
Anonyymi-ap
3
222
Vastaukset
Punkalaidunmies on kuin Jeesus. Hän on läsnä tässä ja nyt, mutta myös muualla muissa ketjuissa.
Punkalaidunmies on kaikkialla, vaikka emme näe sitä.
Uskon lujasti, että hän on puhunut minulle, halusi minusta rakkauden lähettilään.- Anonyymi
Punkalaitumesta ja rakkauden lähettiläästä tulee mieleen aina tämä tunnelma :)
Scandinavian Music Group - Hölmö Rakkaus
https://youtu.be/jKZclDm5fv4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079