1. Saksa
2. Luxemburg
3. Ruotsi
4. itävalta
5. Suomi
6. Tanska
7. Latvia
8. Liettua
9. Islanti
10. Norja
Tulos perustuu henkilökohtaisiin mielipiteisiin, Eri mieltä saa olla. Erikalla oli kyllä huippu-show lopussa.
Tässä lista Euroviisujen tuloksista
14
206
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs Venäjä kuuluu myös Euraasiaan.
- Anonyymi
Voiko lyödä vetoa?
- Anonyymi
Tässä on oma veikkaukseni TOP 10 huomista ajatellen:
1.Ruotsi
2.Suomi
3.Italia
4.Sveitsi
5.Itävalta
6.Ranska
7.Israel
8.Viro
9. San Marino
10. Iso-Britannia ChatGPT:n veikkaus:
1. Ruotsi
2. Ukraina
3. Italia
4. Iso-Britannia
5. Suomi
6. Alankomaat
7. Tanska
8. Norja
9. Ranska
10. Espanja- Anonyymi
Tämäpä mielenkiintoista. Tulosten ratkettua pitää palata tähän listaan ja katsoa miten hyvin tekoäly asian tiesi.
Anonyymi kirjoitti:
Tämäpä mielenkiintoista. Tulosten ratkettua pitää palata tähän listaan ja katsoa miten hyvin tekoäly asian tiesi.
Tekoäly oli sekaisin kuin seinäkello :)
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Tekoäly oli sekaisin kuin seinäkello :)
Onneksi!
- Anonyymi
Katson juuri tällä hetkellä.Missä se oikea musiikki on noin yleisesti katsoen.
- Anonyymi
Pieleen meni nuo veikkaukset.
- Anonyymi
mun veikkaus voittajasta mäni iha oikein mut muuten muut veikkaukset meni päin honkia =)
viestin lähettäjä Juha pohjola
onhan toi voittaja ihan omaa luokkaansa mut minusta myös Nina Zizic oli helkkarin hyvä että ois ansainnu huippusijoituksen. - Anonyymi
Ketä kiinnostaa jonkun henkilökohtaiset listat? Eikö teillä ole oikein tekemistä?
- Anonyymi
Sinua näyttää kiinnostavan, kun vaivaudut kommentoimaan :)
- Anonyymi
Viron kolmossija oli melkoinen saavutus ja yllätys.
- Anonyymi
Arvasin 1. semissä läpimenijät 8/10 oikein ja toisessa 9/10 oikein, mutta itse finaalin veikkaus menikin sitten päin seíniä. En olisi uskonut että huumoribiiseistä Viron kahvilaulu olisi menestynyt paremmin kuin saunalaulu. Ja Erikaa olin myös sijoittanut omilla listoillani top-vitoseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673