En välittäisi susta pas*aakaan jos

Anonyymi-ap

En välittäisi myös sun läheisistä. Siksi mun on sanottava sekin ääneen ja yritettävä keventää tilannetta jollain.
Mikään "kiva" juttuhan tämä mies ei oo.. Tää on raastava limbo.
En kestä. Itken sua ja mietin miltä susta tuntuu ja miltä kaikista muista tuntuu. Ja sinä tiedät sen!
Tiedät myös sen mitä siitä seuraa jos annamme pikkusormen.. Se vie koko käden ja sen jälkeen alkaa myrsky jota pelkäämme. Se pelko syvällä meidän sisällä estää toimimasta.
Ei, se ei ole jännitystä toista kohtaan tai että ujostelisi toista liikaa.
Se on ne muut suuret tärkeät asiat molempien elämässä.
Syvällä mun sisällä oon tuntenut sun tunteet.. Aluksi se oli kuplivaa ihastusta. Nyt se on mennyt syvemmäksi. Ei tää oo mikään pikkujuttu..
Nyt ainakin tiedän mitä on oikeasti rakastaa.

Naiselta.

31

265

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaiken on tultava ulos nyt, myöhemmin eteenpäin

• Anonyymi

Niin kai se on. Kumppanini on suruissaan, koska tietää että sydämeni on toisaalla.
        Meidän tilanne tämä.
        /ap

• Anonyymi

Mietin vain että aivan kuin toinen osaisi manipuloida mua niin että se kaikki tulee todella ulos.
        Se ahdistus kasvaa niin suureksi että on pakko purkaa kaikki.. En välttämättä tarkoita pahaa manipulointia vaan keinoa testata minua ja minun reaktioitani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin vain että aivan kuin toinen osaisi manipuloida mua niin että se kaikki tulee todella ulos.
        Se ahdistus kasvaa niin suureksi että on pakko purkaa kaikki.. En välttämättä tarkoita pahaa manipulointia vaan keinoa testata minua ja minun reaktioitani.

Ja tämä aloittajan teksti!

• Anonyymi

Ei ole pikkujuttu, ei. Molempien on oltava täysin varmoja!

• Anonyymi

Tottakai!

• Anonyymi

Voin ottaa koko paketin ja oheistuotteena tuttavuuden vaimoon, jos eroavat.
        En ole kakara.
        /aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kakara.
        /aloittaja

Ei lapsi(a)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lapsi(a)?

Siis piti lukea Eli on lapsi(a)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis piti lukea Eli on lapsi(a)?

On. Ihana sellainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole kakara.
        /aloittaja

OHI! Jätä meidät rauhaan ,olet mielivikainen ja luulet saavat tehdä mitä haluat! Hoitelee se oma miehes gubbe!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OHI! Jätä meidät rauhaan ,olet mielivikainen ja luulet saavat tehdä mitä haluat! Hoitelee se oma miehes gubbe!

Ohi sullekin. 😅 En ole homppeli. Olen hetero nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saanko kysyä ystävällisesti, että miksi sinä olet täällä palstalla? Oletko ihan kantasuomalainen, kun tuo teksti on vähän huono suomi?

• Anonyymi

Emme pelkää tehdä kun on kysymys suurista asioista. Tehtävä on selviytyä.

• Anonyymi

Puit hienosti sanoiksi. Selviämme tästäkin, noin sanomme toisinaan toisillemme.
        /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puit hienosti sanoiksi. Selviämme tästäkin, noin sanomme toisinaan toisillemme.
        /ap

Niin sanomme ja pidetään huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sanomme ja pidetään huolta.

❤️❤️❤️❤️Hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️❤️Hyvä.

Mutta salaa toivoisin että saisin pienen hetken kainalossasi tulevalla viikolla... Kaappaatko kainaloon? Jos vähän lohdutat mua ja halaat..
        /ap

• Anonyymi

Jos et ole tosissasi, voit vielä perääntyä. Minä en enää voi.

• Anonyymi

Haluaisitko hieman avata tätä eli miksi et voi perääntyä?
        /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko hieman avata tätä eli miksi et voi perääntyä?
        /ap

Olen niin monta kertaa tätä tehnyt. Vaikuttaahan tämä täällä kotonakin etääntymisenä ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen niin monta kertaa tätä tehnyt. Vaikuttaahan tämä täällä kotonakin etääntymisenä ym.

Monta kertaa tehnyt mitä? Siis että näitä naisia riittänyt kaikkineen joka sormelle? :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta kertaa tehnyt mitä? Siis että näitä naisia riittänyt kaikkineen joka sormelle? :(

Olisinko hänelle vain yksi muiden joukossa, en mikään erityinen. Joku saavutettava merkkipaalu tai projekti hänelle. 😭💔
        /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle hän on erityinen, ainutlaatuinen ja toista samaa ei ole olemassakaan. Itsestäni en ole ihan varma. Kuinka hän näkee minut hänen silmin.
        Olen toki itsekin tehnyt matkan varrella virheitä pitkässä suhteessa. En avaa niitä tänne. Avaan jos lähestyy nyt minua taas askeleen verran. Mieluusti kaksi.
        /aloittaja

• Anonyymi

Jos et ole tosissasi, niin poistu elämästäni kokonaan. Sitten en enää usko mihinkään sinuun liittyvään. Tämä on minulle viimeinen kerta tällaista.

• Anonyymi

Olen tosissani. 😔 Pelkään, ettei toinen ole! Se tässä on ongelmana. Kumpikin pelkää, kun ei ole pikkujuttu.

• Anonyymi

Ei ole pikkujuttu mutta kukaan ei ole kuolemassa tämän seurauksena. Onhan tätä jo 15 vuotta mietitty. On aika päättää lopullisesti.

• Anonyymi

Hei sinulle. Sanoisin tässä vaiheessa, että en ole se keneksi luulet.
        Emme ole tunteneet hirvittävän kauan.
        /ap

• Anonyymi

Ei ole ketään muuta kuin sinä. Olet epäluuloinen.

• Anonyymi

Onhan. Meidän tilanteessamme on noin. Olemme varattuja.

/aloittaja

• Anonyymi

Olette varattuja sille joka pyytää jakamaan osansa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      853
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32