Mikä Mielipide Tän vuoden euroviisuesityksiin saa kertoa myös oman suosikin ja onks tän vuoden euroviisut hyvät ylipäätään.
Euroviisut 2025
5
208
Vastaukset
- Anonyymi
Mä uskon et teidän kaikkien suosikkinne on Ruotsin viisuedustaja Kaj kappaleellaan Bara bada bastu.
- Anonyymi
Näissä viisuissa oli paljon yllätyksiä. Lisäksi kisoja oli pitkitetty ja pisteet jakautuivat mielestäni hyvin sattuman varaisesti. Olin odottanut, että KAJ tai Erika voittaisi. Oli yllätys, että vaikka he saivat parhaat aplodit, kärkeen nousivat Israel ja Itävalta. En ymmärrä enää maailman menoa. Totta kai lauluäänelläkin pitää olla merkitystä, mutta omaan makuuni Itävallan esityksessä oli liikaa paatoksellista ujellusta ja Israelin kappale oli melko lattea ja teennäinen, eikä hätkähdytä kuin kerran. Lisäksi häiritsee, että EBU ei ota kantaa Gazan tilanteeseen.
- Anonyymi
Israelin paatoksellisuus uuvutti, sympatia ääniä! VOITTAJAN TEATRAALISUUS OLI uikutuksineen valloitti jostain kumman syystä . Espanjan laulajattaren pakaratkaan ei antaneet ääniä vaikka Erika joutuikin sivistyneemmin peittämään paikkansa. Tyssähdys KAL.LLE HEHKUTUKSEN JÄLKEEN, pelkkä tysähdys, Erikan sesi ei kolkissut,liian vanhan aikaista, eikä hehjutettu ns kauneuskaan purrut täällä kertaa ,ehkä pikku maassamme junttien silmät repeävät festareilla, ei tuo nainen osaa laulaa. ERIKANilmeistä huomasi että oli lässähys innosta pettymykseen. On HEHKUTELLUT ettei juo enää, pöhöttynyt pahnasti joka kohdin n ainen, sellnen pyyöevä makkara , turvoonut naamakin , ei auttanut feikki strippaus eleetkään ,täälläkän kertaa,sori,veikö viina naista? LIHONUT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Israelin paatoksellisuus uuvutti, sympatia ääniä! VOITTAJAN TEATRAALISUUS OLI uikutuksineen valloitti jostain kumman syystä . Espanjan laulajattaren pakaratkaan ei antaneet ääniä vaikka Erika joutuikin sivistyneemmin peittämään paikkansa. Tyssähdys KAL.LLE HEHKUTUKSEN JÄLKEEN, pelkkä tysähdys, Erikan sesi ei kolkissut,liian vanhan aikaista, eikä hehjutettu ns kauneuskaan purrut täällä kertaa ,ehkä pikku maassamme junttien silmät repeävät festareilla, ei tuo nainen osaa laulaa. ERIKANilmeistä huomasi että oli lässähys innosta pettymykseen. On HEHKUTELLUT ettei juo enää, pöhöttynyt pahnasti joka kohdin n ainen, sellnen pyyöevä makkara , turvoonut naamakin , ei auttanut feikki strippaus eleetkään ,täälläkän kertaa,sori,veikö viina naista? LIHONUT.
V eikkaan että Erikalla adhd.ELEISTÄ PÄÄTELLN ja puheesta- hän puhuu ihan kuin olisi päihteissä ,oudossti. Ruokaa tilaa eikä osaa laittaa, vaan peili paras ystävänsä.
- Anonyymi
Israel oli paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324481Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152448Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252385Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su512178- 321697
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321531Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731476- 661274
- 821241
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?401124