Pelisäännöt miesten

Anonyymi-ap

Jos teidän mies on viettämässä viikonloppua, pitääkö hänen ilmoitella itsestään? Minä olen hieman loukkaantunut, kun miehestä ei kuulu mitään. Yksi viesti tuli, että menevät pelaamaan padelia, muuten täysi radiohiljaisuus. 

Minua ahdistaa tämmöinen. 
N39

6

250

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saahan sitä itsestään ilmoitelka, mutta en odota sellaista enkä itsekään itsestäni ilmoittele. Ehtiihän ne kuulumiset vaihtaa sitten kotiin palattuakin.

• Anonyymi

Täysin vierasta tuollainen.

• Anonyymi

Ei tartte ilmoitella ja raportoida

• Anonyymi

Joo,ei ilmoittele tai ota yhteyttä.
      Oltu parisuhteessa 20v. Mies ollut yksin monet kerrat ulkomailla,kelkkareissuilla Lapissa,töiden vuoksi reissuhommissa ajoittain jne Aina sama,mitään ei kuulu.
      Se jäänyt ahdistavana muistikuvana kun lähti ukkoporukalla viikoksi Lappiin. Lapset oli pieniä,nuorin oli vauva. Olin valvonut yön isomman lapsen oksennellessa vähän väliä. Aamuun mennessä vauva myös alkoi oksentelemaan. Hän myös oksensi rajusti ja nukkui kainalossani
      Mies aamulla innoissaan ja iloisena pakkailee kun minä istun sohballa vauva sylissä . Sohvalla makoilee myös pari vuotias kalpeana. Yhtäkkiä vauva alkaa yökkimään oksentaen päälleni..Mies ei puhu mitään jatkaa vain pakkaamistaan
      Minä en puhu mitään halaan vauvaa ja imetän ettei kuivu jonka jälkeen mememme kaikki 3 suihkiin eli minä ja lapset.
      Kun tulemme suihkusta miea on lähdössä ja sanoo heipat. Kysyin kauanko obat, mies vastaa ettei tarkasti osaa sanoa. Huikkaan heipat ja alan siivoamaan oksennuksia
      Mitään ei kuulu koko reissun aikana mutta entuudestaan tiesin ettei ota yhteyttä kotiin. Jos itse otin häneen yhteyttä ,bastaanotto oli vähän että motä tänne soittelet,ei kyllä noin sanonut mutta kysyi esim mitä asiaa kun soitat,onko jottain sattunut ja puhelu loppuu lyhyeen kun toinen on selvästi kärtyinenkin soiitlostani.
      Samoin jos laitan viestin kysyäkseni miten menee niin bastaus on lyhyt eli ok tai hyvin ja siinä se on koko viikinlopun viestittelyt. Ja kyllä tuntuu kummalliselta.
      Viimevuosina alkanut ahdistamaan enemmän. Käytännössä hoidin muutoinkin lapset melkein yksin. Mies on kuskaillut autolla mutta eipä juuri muuta..Ärsyttää pojan puolesta kun isä onkuin vieras mies

• Anonyymi

No voi että.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      163
      3392
    2. Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi

Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks
      Maailman menoa
      9
      2892
    3. Toksinen persuvasemmisto

Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k
      Maailman menoa
      14
      2573
    4. Uus terveysassema

Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma
      Kuhmo
      11
      2321
    5. Särkyneelle sydämelle

Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂
      Suhteet
      45
      2254
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      2185
    7. Mitäköhän tämä koko sekosotku on ollut?

Tuskin tiedät itsekään. Ja jos luulet että en ole huomannut näitä apupoikiasi niin kyllä olen.
      Ikävä
      13
      1327
    8. Nainen oletko koskaan miettinyt että jos

Voitaisiin tutustua ikään kuin uudestaan
      Ikävä
      75
      1276
    9. Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!

🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S
      Maailman menoa
      214
      1239
    10. Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä

”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole
      Maailman menoa
      18
      1233
    Aihe