Pelisäännöt miesten

Anonyymi-ap

Jos teidän mies on viettämässä viikonloppua, pitääkö hänen ilmoitella itsestään? Minä olen hieman loukkaantunut, kun miehestä ei kuulu mitään. Yksi viesti tuli, että menevät pelaamaan padelia, muuten täysi radiohiljaisuus. 

Minua ahdistaa tämmöinen. 
N39

6

261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saahan sitä itsestään ilmoitelka, mutta en odota sellaista enkä itsekään itsestäni ilmoittele. Ehtiihän ne kuulumiset vaihtaa sitten kotiin palattuakin.

• Anonyymi

Täysin vierasta tuollainen.

• Anonyymi

Ei tartte ilmoitella ja raportoida

• Anonyymi

Joo,ei ilmoittele tai ota yhteyttä.
      Oltu parisuhteessa 20v. Mies ollut yksin monet kerrat ulkomailla,kelkkareissuilla Lapissa,töiden vuoksi reissuhommissa ajoittain jne Aina sama,mitään ei kuulu.
      Se jäänyt ahdistavana muistikuvana kun lähti ukkoporukalla viikoksi Lappiin. Lapset oli pieniä,nuorin oli vauva. Olin valvonut yön isomman lapsen oksennellessa vähän väliä. Aamuun mennessä vauva myös alkoi oksentelemaan. Hän myös oksensi rajusti ja nukkui kainalossani
      Mies aamulla innoissaan ja iloisena pakkailee kun minä istun sohballa vauva sylissä . Sohvalla makoilee myös pari vuotias kalpeana. Yhtäkkiä vauva alkaa yökkimään oksentaen päälleni..Mies ei puhu mitään jatkaa vain pakkaamistaan
      Minä en puhu mitään halaan vauvaa ja imetän ettei kuivu jonka jälkeen mememme kaikki 3 suihkiin eli minä ja lapset.
      Kun tulemme suihkusta miea on lähdössä ja sanoo heipat. Kysyin kauanko obat, mies vastaa ettei tarkasti osaa sanoa. Huikkaan heipat ja alan siivoamaan oksennuksia
      Mitään ei kuulu koko reissun aikana mutta entuudestaan tiesin ettei ota yhteyttä kotiin. Jos itse otin häneen yhteyttä ,bastaanotto oli vähän että motä tänne soittelet,ei kyllä noin sanonut mutta kysyi esim mitä asiaa kun soitat,onko jottain sattunut ja puhelu loppuu lyhyeen kun toinen on selvästi kärtyinenkin soiitlostani.
      Samoin jos laitan viestin kysyäkseni miten menee niin bastaus on lyhyt eli ok tai hyvin ja siinä se on koko viikinlopun viestittelyt. Ja kyllä tuntuu kummalliselta.
      Viimevuosina alkanut ahdistamaan enemmän. Käytännössä hoidin muutoinkin lapset melkein yksin. Mies on kuskaillut autolla mutta eipä juuri muuta..Ärsyttää pojan puolesta kun isä onkuin vieras mies

• Anonyymi

No voi että.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3477
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      129
      1859
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      300
      1619
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      77
      1462
    5. 77
      1436
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1156
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1140
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1021
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      997
    10. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      64
      980
    Aihe