Suomi voitti viisut jo paljon ennen, kuin oli edes kisattu. Kisassa jäätiin yhdenneksitoista. Miten se nyt noin...?
Oltiinko taas vähän lapsellisia?
Todella lapsellista touhua
4
78
Vastaukset
- Anonyymi
Tää kansa on höynäytettävään ihan kaikessa.
- Anonyymi
No täytyy myöntää että Itävalta yllätti täysin, en siis muistanut niiden biisistä yhtään mitään äänestyksen aikana, en ollut noteerannut sitä koko aikana mitenkään.
Voiton jälkeen jäin kuuntelemaan, ja ihan sama juttu, en muista siitä vieläkään yhtään mitään, siis ihan täysin mitäänsanomaton biisi, josta ei jäänyt mitään mieleen vaikka yritin keskittyä kuunteemaan sitten voiton jälkeen.- Anonyymi
Vikman oli yhdestoista, joten taisi muutama muukin yllättää "ihan täysin".
Jos Itävallan "mitäänsanomaton" kuitenkin voitti niin ehkä sinulla, ja monella muulla, on parantamisen varaa jossakin asiassa. Vaikkapa pelisilmässä, näin aluksi.
Aika aikaansa... jne.
Olen osallistunut työpaikalla veikkailemaan tasan kerran viisujen voittajaa. Se oli silloin, kun Lordi voitti.
Olin ainoa joka veikkasi Lordia. - Anonyymi
Tämä on täysin Suomen syy kun ei valittu)sävelletty( parempaa biisiä skabaan, perkele 🤬
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368