Mies ilmeisesti häpeää että on retkahtanut jälleen polttamaan. En ole valittanut poltramisesta sillä se on mun mielestä sen oma asia. Haisi tavallista voimakkaamin tupakalle yks päivä niin menin lipsauttamaan että huh kun haisee tupakka,siittä hermostui ettei meinannu nahoissaan pysyä ja huusi kuinka oon vaimoharhainen ja hännei oo polttanut jne. Kuuntelin purkauksen jonka jälkeen rauhallisesti vaan totesin että minun puolesta saa polttaa jis haluaa sillä se on sen oma asia. Asia jäi siihen.
Noh,nyt pihahommia tehdessäni löysin romujen alta ihme kätkön vanhan öiiterin takkaa. Tiedän että mies käy siellä salaa tupakalla mutten ole hänelle kertonut asiasta. Näen että savu nousee liiterin takaa ja kun sopivasti tuulee,tupakan haju tulee pihalle asti. Olen pysynyt hiljaa asiasta koska motäpä tuota ilmapiiriä pillaamaa.
Kätkössä oli kymmeniä tyhjiä tupakka-askeja kun nostin pellin palaa mutta myös kumihanskoja!! Kumihanskoja isot kasat joiden seassa askit. Mitä ihmettä mies tekee kumihanskoilla?? Ehkäiseekö käsistään tupakanhajua?
Kumihanskakäsi
Anonyymi-ap
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342