Riittääkö paneelien tuotta kattamaan koko kulutuksen.
Miten ne ajat yllä tehoo
Miten on onko sähkölasku kesällä ja nyt täyttä mollaa
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Kumma harhaluulo että kobollitti Lithium myrkky auto on muka saasteetomia
🚇🚈🚝🚝👛🚛🚐🚑🚒🏎️🛵🚇🛺🚌🚈🚈🚝🚜🚛🚐
Paljonko sähköauto saastuttaa?
Tutkimus todisti: Sähköautolla ajavat kuormittavat ilmastoa 8 % enemmän kuin polttomoottorilla kulkevat. Sähköauto tuottaa vähemmän päästöjä kuin polttomoottoriauto, mutta sähköauton omistajista monet ovat tehokkuudesta kiinnostuneita varakkaita kansalaisia, jotka kuluttavat paljonVielä 3 vuotta sitten tieteellisten julkaisujen perusteella akkujen valmistuksen arveltiin aiheuttavan noin 115 hiilidioksidikiloekvivalentin päästön jokaista valmistettua akun kilowattituntia kohti, kun sen nyt arvellaan olevan keskimäärin noin 70 kg CO2-ekv./kWh
Oikea nimi hän on koboltti litium myrkky akku quto
Äänestä SDP - AnonyymiUUSI
En se minä ollut taaskaan
Kypärä pakko suuuteille
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840