Kunnan ja hyvinvointialueen edustajat keskustelivat

Anonyymi-ap

Ilmajoen kunnan, Ilmajoen sosiaali- ja terveyskeskuksen sekä Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen johdon edustajia kokoontui keskustelemaan Ilmajoen sosiaali- ja terveyskeskuksen vuode-/akuuttiosaston toiminnasta ja tulevaisuudesta.

Tilaisuudessa kuultiin muun muassa hyvinvointialueen johtaja Tero Järvisen tilannekatsaus ja keskusteltiin osaston aktiivisesta toiminnasta ja hyvästä käyttöasteesta.

Sosiaali- ja terveyskeskuksen edustajat toivat ilmi osaston varsin hyvän rekrytointitilanteen. Täyttämättömiä työpaikkoja ei ole ja sijaisten saatavuus on hyvä. Lisäksi osastolla harjoittelussa olleet opiskelijat hakeutuvat myös töihin osastolle.

Keskustelua käytiin myös vuodeosaston hyvästä suunnittelusta ja siitä, miten henkilökunta on saanut tiiviisti osallistua suunnitteluun. Hoitoyksikkö on kompakti ja sen sijainti on keskeinen hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Lopuksi tilaisuudessa tutustuttiin vuodeosaston toimintaan kiertämällä erilaiset hoitohuoneet läpi. Samalla selvitettiin mahdollisuuksia tehdä tarvittavia muutoksia tiloihin hoitoyksikön koon kasvattamiseksi tarvittavan suureksi.

Kunnan edustajat toivat tilaisuudessa eri tavoin ilmi, että vuodeosaston toiminta halutaan säilyttää Ilmajoella.

NYT VUODEOSASTO PYSYY IKUISESTI ILMAJOELLA?

4

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naurettavaa, ilmajoella ei sote-keskusta tarvita vaan kaikki Y-talolle.
      Turhaa rahan haaskausta koko sote-keskus.

• Anonyymi

Keskustalainen näkemyksesi on kelvoton.

• Anonyymi

Esa sanoi että Munakasta on lyhyempi Y-Talolle.

• Anonyymi

Ilmajoelta Jurvan rajalta liian pitkä Seinäjoelle kun on elämästä kysymys. Ihmiset jätetään heitteille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe