Puhun nyt tuttava perheestä. Miten sosiaalitoimi kerta toisensa jälkeen katsoo läpi sormien alkoholi ongelmaisen puolison toikkarointia? Onko tämä ihan normaali käytäntö jotenkin olen todella järkyttynyt, että lapset ollessaan toisella vanhemmalla on nyt useasti vuosien aikana joutuneet todistamaan vanhemman uuden puolison alkoholin kanssa läträämistä tähän liittyy myös lasten uhkailua, heittelee käyttöä sekä viimeisimpänä oli pahoinpidellä kaksi näistä. Sosiaalitoimi kuittaa tämänkin uuden lastensuojelu ilmoituksen jonka on tehnyt poliisi jälleen kerran sillä, että kun vanhemman puoliso vain hakee apua ongelmaansa kaikki on ok. Olen itse todella huolissani lapsista kaikki alaikäisiä.
Sosiaalitoimen käytännöt
2
143
Vastaukset
- Anonyymi
Ne kuule mahdollistaa vaikka kummankin sekoilut! Nähnyt tästä lähietäisyydeltä.
- Anonyymi
Miksi se kunnollisempi ( joka ei pahoinpitele lapsiaan) uskaltaa edes laskea lapsensa tuon hirviöjuopon luokse?! Kukahan tuosa yhtlössä tekee todella väärin?
Voisitko, AP, ottaa asian esille tuttavasi kanssa. Ehdota vaikka että jos tuttavallasi on vaikeuksia hoitaa lapsiaan, antaisi lapsille tilaisuuden sijaiskotiin. Sijaisvanhemmat osaisivat holehtia pienokaisesta paremmin kuin omat vanhemmat. Hyvällä onnella vielä adoptoida heidät!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840