USA:ssa valmistellaan murskaavaa Venäjä-pakettia - "Nyt saa riittää"

Anonyymi-ap

Senaattori Grahamin ajama pakotepaketti vaikuttaisi erityisesti Venäjän energiavientiin. Paketissa määrättäisiin pakotteiden kiristämisen ohella tullimaksuja maille, jotka ostavat venäläistä öljyä ja kaasua. Hänen mukaansa yli 70 senaattoria tukee pakotteiden kiristämistä.

Nyt saa riittää, Graham sanoo lausunnossa.

Graham on jo aiemmin sanonut esittävänsä senaatissa ”murskaavia” pakotteita, mikäli Venäjä ei suostu tulitaukoon Ukrainassa. Verkkouutiset kertoo Grahamin lausunnosta tässä jutussa.

Senaattorin mukaan Ukraina haluaa rauhaa. Grahamin mukaan Venäjän täytyy suostua tulitaukoon Ukrainassa.

Aloite menisi helposti läpi kongressissa, jos paskahousut puhemies Mike Johnson vain sallisi siitä äänestämisen ja Trump kannattaisi pakettia.

11

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nuija iski Putinin nuppiin.

• Anonyymi

Vai niin? oikeasti Venäjä ei paskaakaan välitä tuollaisesta, niillä on vahva liittolainen, Kiina.

• Kiinalla onkin Vladivostokissa jo ravintola, jonne venäläisillä ei ole asiaa:

https://x.com/igorsushko/status/1923912601823740041

• Anonyymi

Ei venäjä välitä, mutta Kiina välittää, kun kaikki jotka tekee kauppaa venäjän energialla, pankkiyhteydet suljetaan globaalisti. Hahaha

• Anonyymi

Mahtavaa, kohta alkaa kauhea itku kätyrin toimesta

• Anonyymi

Vanhan miehen houreita, ei kannata tosissaan ottaa.

• Anonyymi

Houreisia ukkoja on tarkalleen laskien kaksi. Katsotaan nyt rauhassa mitä jenkkilä saa aikaan.

• Anonyymi

Maailman markkinat ja varsinkin osakemarkkinat ei kestä tuollaisia pakotteita ja niitä seuraavia vastapakotteita, että jo puhuminenkin noista pakotteista on turhaa.

• Anonyymi

"Vai niin? oikeasti Venäjä ei paskaakaan välitä tuollaisesta, niillä on vahva liittolainen, Kiina."

Joo, Kiina ottaa Venäjältä ison palan maata pois kuleksimasta ja hylkää rysälandian kokonaan.

• Anonyymi

Mahtavaa

• Anonyymi

Fine👍

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe