Pikkupainoilla treenaus

Anonyymi-ap

Salilla käy sellainen vanha nelikymppinen äijä joka tekee kyykkyjä jollain 80 kilolla kymmenen toistoa.
Todella hyvät jalat, ei siinä mitään, mutta tuo on aivan naurettavaa. Itse olen puolet nuorempi ja teen kyykkyjä jo 150 kilolla.

6

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos on ollut vaikka taukoa jostain liikkeestä esimerkiksi vamman takia, niin ei silloin lähdetä tekemään maksimeilla.

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on, millä painoilla kukin treenaa? Mitä jos keskittyisit vaan omiin asioihisi etkä muiden. Ja jos senorin kintut on hyvässä tikissä, kyseinen paino on varmaan hyvä hänelle.

• Anonyymi

Et voi päältä katsomalla tietää mikä kenenkin treenin tavoite on ja mistä syystä. Keskityhän sinä kaikella voimallasi omaan treeniin ja anna muillekin treenirauha. Kun sinullekin ikää tulee, niin voit hyvinkin joutua tilanteeseen, että eteen voi tulla kaikenlaista suunnittelematonta ja oman vaikutusvallan ulkopuolella olevaa - sairauksia, tapaturmia, vaivoja yms. Kuntosaliharjoittelu on niissä usein tarpeen toipumisen edsitämiseen ja toimintakyvyn ylläpitämiseen. Ja toisaalta jotku haluavat salilla vain treenailla ilman sen suurempia tavoitteita - sekin on sallittua ja sitä sanotaan liikkumisen iloksi.

• Anonyymi

Kyykky pelkästään ei kerro kaikkea!
      Etu- vai takakykky?
      Mille polvikulmille?
      Siinä pari asiaan vaikuttavaa peruskysymystä.
      Halveksimasi vanhan ukon tausta?

Olin itse onnellisessa asemassa koska aloittaessani kuukautta vaille 6-kymppisenä sairaana rauniona, niin en havainnut vähäisintäkään mulkoilua saati sanallista ilmaisua.
      Olin heppuna heppu muiden joukossa.
      En muista kiloja etukyykky ja maastaveto olivat vakioharjoitteita. Tein tasavitosia.
      Sen verran 26:n rappiovuoden takaiset tekemiset vaikuttivat, että voimataso elpyi hiljalleen. Ei entiselleen mutta oikeaan suuntaan.
      Iski innostus. Muutaman vuoden jälkeen vedin polvilta raakatempauksina kapeaa pyramidia 80kg kääntöpisteeseen. Tuntui kivalta ainakin olkaleikkaukseen saakka.
      Maastavedon muistan. Voimanostovyö tiukalle ja maksimiksi 180kg. Palkintona pukamat. Hauraan vanhuksen ei pitäisi innostua liikaa.

Jos haluaa arvioida jonkun salikaverin treebejä niin se edellyttää pitempiaikaista tuttavuutta, kaverin taustan tuntemista kuten myös hänen tavoitteitaan.
      Omaan tekemiseen on turha verrata. Se tapahtuu tuomareiden toimesta kilpailuissa painoluokittain.

• Anonyymi

Hyvä vastaus,
      lisäisin vielä, mistä tiedät mihin lajiin tekijä harjoittelee?
      Jos on vaikka erikoislajiin liitetty harjoitus?

Myös jos sattuu olemaan kevytviikko menossa?

Meidän salilla on isot säännöt seinällä jossa yksi kohta on :
      - Keskity vain ja ainoastaan omaan treenaamiseesi.

• Anonyymi

Vanha nelikymppinen? Eli olet itse 15?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13