Ajoin auton parkkiin viimekesän lopulla ja siinä samalla paikalla se on seissyt koko talveen. Nyt pitäis saaha auto pois pihasta mutta toinen takapyörä ei pyöri enää ollenkaan. Tämän tiedän koska liikutin autoa ''väkisin'' ja vain toiselle puolelle jäi maahan jäljet. Mistä voisi olla kyse? Olisiko teillä mitää tietoo mitä sille pitäs tehä?
Toinen takapyörä ei pyöri.
9
91
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti käsijarru ollut päällä ja se jämähtänyt jumiin?
- Anonyymi
Ookkona kokeillu potkia?
- Anonyymi
Maksa voudille niin se ottaa rengaslukon pois.
- Anonyymi
Kovin arvokasta sähklistä ei kannata ottaa 62n elinikävuoden jälkeen. Jää velkapyörä hyrrään nääs https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6decc09e-f825-4070-bfa5-5c04b529af04
- Anonyymi
Pyörä irti ja kelkka alle. Ei haittaa jos etuveto.
- Anonyymi
käsi jarru vaijeri jää helposti päälle parkkiautoissa,
- Anonyymi
tai auto käyntiin ja eteen ja taakse ajoa,
- Anonyymi
hullun lailla hakkaat lekalla vannetta
jos on alumiinivanne hakkaa puolihullun lailla
laita pumpulia väliin - Anonyymi
Peruuttaminen oisi voinut irrottaa jumiin jääneen käsijarrun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308