Olisiko nainen mukavaa jos mies ottaisi povitaskusta rasian jossa on ihka aitoja sun maid rusinoita ja tarjoaisi muutaman sinullekin?
Mums mums
-california rusinamies-
Rusinamies.
15
204
Vastaukset
- Anonyymi
Joo 😂
- Anonyymi
Jos ne olis oikein kuivia ja kovia, silloin kelpaisi. Niitä voisi imeä ja yhden rasian imeminen kestäisi paljon kauemmin kuin pehmeiden rusinoiden syöminen?
- Anonyymi
Saahan sitä tarjota. Sanoisin kuitenkin "Ei kiitos".
- Anonyymi
Rakastatko autoasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastatko autoasi?
En. Se on kulkuväline, jolla pääsee paikasta toiseen. Sen ihmeempää tunnesidettä mulla ei autooni ole.
Mun setä vainaa, siis isä vainaan veli. Niin oli vihanen, kun mä tiputtelin rusinoita pitkin lattioita. Sano että niistä kasvaa rusinapuu. Ja ne on ikäviä Ne rusinat kun ne raapii ohi kävellessä.
- Anonyymi
Haiseva hengitys,,,
- Anonyymi
Povitaskulämpimät rusinat eivät oikein houkuttele. Ne tahmaavat sormet ja sotkevat kaiken.
Oletko metsästäjä? Isälläni oli niitä aina metsäläisenä kuivamuonanavarastoissaan ja sieltä ne päätyivät muiden karamellien puutteessa parempiin suihin.- Anonyymi
Haluaisin oman rasian.
Niitä voi laittaa kaurapuuron päälle.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin oman rasian.
Niitä voi laittaa kaurapuuron päälle.
Vilma20:26
Siis rusinoita ei rasioita puuron päälle.
Vilma
- Anonyymi
Tosi miehellä on aina taskussa trip mehua ja rusinalaatikko ☝️
- Anonyymi
LOL
- Anonyymi
SunMaid
- Anonyymi
Mjoo
Joo siis tällainen sanailu luettavaksi ensi töiksi aamulla, niin taatusti herää.
(naurua)- Anonyymi
Analyysi
En voinut analysoida tätä tekstiä heti, koska en hihittelyltäni kyennyt.
Tässä tekstissä on ulottuvuus, joka ei ole näkyvissä, mutta kulkee jokaisen lukijan perimmäiseen nurkkaan asti.
Kun olin lapsi, niin tyhjensin monta tällaista rasiaa. Rasia on niin pieni, että lapsen sormet mahtuvat sinne hyvin.
Mutta nyt kävi niin, että tällainen samanlainen rasia kaivetaan rintataskusta esille, ja sen pehmeitä tuotteita tarjotaan toiselle osapuolelle aivan toisessa kontekstissa: aikuisten maailmassa.
On kuin nukkekotiin olisi muuttanut rusinamies.
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351