Keistari käveli mua vastaan

Ei tuntenut, tai sitten se oli vaan saman näköinen. Siis se viime vuoden euroviisu Windows 95.

9

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suuri jja neliskulmainen KEisari.

• Anonyymi

Häntäkin haukuttiin niin, että kärsii siitä yhä. Kiva osallistua viisuihin..

- Sheena

• Anonyymi

Minä näin kerran lapsena Mustassa Pörssissä Kari Salmelaisen. Jonnet ei muista, eikä muista Mustaa Pörssiäkään.

• Joo, kävi se meilläkin päin, näin etäällä. Just ikäville kerroinkin, että meidän lähisiwan miesmyyjä oli siellä napakympissä. Ei päässy matkalle ja oishan se ollu rasittavaa matkaseuraa varmaan, kun oli niin pikkutarkka, miten seteleitä ojentaa hänelle. Monta puhuttelua mulle pikkupoikana piti.

Mutta ei toi keistari ollu, kyllä saman näkönen kyllä. Ei ois meidän kylälle eksynyt. Ei täällä, kun yks vanha pari lapsen lapsen kanssa. Pari muuta tällästä yksinäistä ukkoo ja muutama arabi mies. Ja sitten tietenki toi vaki alkoholisti porukka. Nyt alko lokitkin kirkuu, taidan pikkuhiljaa lähtee.

• Anonyymi

pieniä pyöreitä pehmeitä lappuja sellaisian niin niitä meikkijuttuja sellisia

älä ole keisari kuutiopää-harvahammas

• Hieno ilma kyllä, mutta missä ihmset? Ei noissa kaljakarsinoissakaan montaa oo?

• Anonyymi

Ei se mikään ”Gaystar” ole, vaan Keisteri.

• No mä vähän arvelinkin, että muistan väärin. Siks laitoinkin ton selvennyksen tohon alkuun.

Mutta uskomatonta kyllä, just kun lähin kotio, niin se
        sama "keisteri" tuli mua vastaan. No on se hyvä meilläkin päin on oma Windows 95 man.

• Anonyymi

Keisari kuin Kalsari... olen huomannut että moni ei kyllä jaksa kaupungin normiääniäkään joita onjatkuvasti, silloin pitäisi muuttaa yksinäiseksi runkkariksi ÅPeksämäen tai Kopnnveden mummonmökkiin

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82