Ei tuntenut, tai sitten se oli vaan saman näköinen. Siis se viime vuoden euroviisu Windows 95.
Keistari käveli mua vastaan
9
108
Vastaukset
- Anonyymi
Suuri jja neliskulmainen KEisari.
- Anonyymi
Häntäkin haukuttiin niin, että kärsii siitä yhä. Kiva osallistua viisuihin..
- Sheena - Anonyymi
Minä näin kerran lapsena Mustassa Pörssissä Kari Salmelaisen. Jonnet ei muista, eikä muista Mustaa Pörssiäkään.
Joo, kävi se meilläkin päin, näin etäällä. Just ikäville kerroinkin, että meidän lähisiwan miesmyyjä oli siellä napakympissä. Ei päässy matkalle ja oishan se ollu rasittavaa matkaseuraa varmaan, kun oli niin pikkutarkka, miten seteleitä ojentaa hänelle. Monta puhuttelua mulle pikkupoikana piti.
Mutta ei toi keistari ollu, kyllä saman näkönen kyllä. Ei ois meidän kylälle eksynyt. Ei täällä, kun yks vanha pari lapsen lapsen kanssa. Pari muuta tällästä yksinäistä ukkoo ja muutama arabi mies. Ja sitten tietenki toi vaki alkoholisti porukka. Nyt alko lokitkin kirkuu, taidan pikkuhiljaa lähtee.
- Anonyymi
pieniä pyöreitä pehmeitä lappuja sellaisian niin niitä meikkijuttuja sellisia
älä ole keisari kuutiopää-harvahammas Hieno ilma kyllä, mutta missä ihmset? Ei noissa kaljakarsinoissakaan montaa oo?
- Anonyymi
Ei se mikään ”Gaystar” ole, vaan Keisteri.
No mä vähän arvelinkin, että muistan väärin. Siks laitoinkin ton selvennyksen tohon alkuun.
Mutta uskomatonta kyllä, just kun lähin kotio, niin se
sama "keisteri" tuli mua vastaan. No on se hyvä meilläkin päin on oma Windows 95 man.
- Anonyymi
Keisari kuin Kalsari... olen huomannut että moni ei kyllä jaksa kaupungin normiääniäkään joita onjatkuvasti, silloin pitäisi muuttaa yksinäiseksi runkkariksi ÅPeksämäen tai Kopnnveden mummonmökkiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481