Flirttailu pettämistä?

katie_n

Onko siinä jotain pahaa, jos varattu nainen flirttailee? En ole koskaan pettänyt, eikä siitä ole kyse, että aikoisinkaan. On vaan, niin kiva hymyillä mielemkiintoisille miehille ja pitää silmäpeliä.Ja ei yhden kanssa kovin pitkään, vain sellaisia "kohtaamisia". Siis ei mitään hirveen pahaa ja vaarallista mun mielestä.
Ja vaikkapa esim. tanssiessa musiikki vie niin tosissaan, että tulee liikehdittyä ehkä turhan viettelevästikin joskus.Siis discossa.
Itse en koe ongelmaksi, mutta miltä se mahtanee näyttää, koska näissä pienissä ympyröissä kaikki tietää, että olen varattu.

14

2940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeguli

      ei se pieni flirtti kenellekkään pahaa tee.Mutta se voi olla alkusoittoa jatkolle.Siitähän suhde usein alkaa.
      Ja toisaalta - mitä miehesi tykkää tästä flirtistä? Nöyryytät häntä jos teet sitä hänen läsnäollessaan ja toisaalta jos teet sitä salaa niin teet sen hänen selkänsä takana eikä sekään ole oikein.

      Onko sinulla itsetunto-ongelmia tai jotain vastaavaa, oletko miettinyt?Miksi seurustellessa pitäisi edes flirtata muiden kanssa?

      Mun mielestä flirttailu kuuluu sinkuille, ei varatuille mutta se on mun mielipide

    • sanna

      Aika pahalta tuo kuulostaa.

    • yksi...

      Pettämistä on jos et uskalla kertoa siitä puolisollesi. Miten on, uskallatko? Pettämistä on myös jos sovitte ettei niin saa tehdä. Eli kysy häneltä, mitä mieltä on asiasta. Pettäminen on aina suhdekohtaista, toiset suvaitsee enemmän kuin toiset. Petosta on jos sovittua rikotaan, tai jos itse et edes uskalla kertoa.

      • katie_n

        Kyllä mies siitä tietää ja itseasiassa se ei pane pahakseen tällaista :) Ja flirttailen oman miehen kans samoin ja tietysti paljon reilumminkin.;) Hän saattaa myös tehdä samoin minun läsnäollessa puolitutuille naisille, eikä se ole ongelma minulle.
        Ja niin, mieheni flirttailee minulle aina kun ollaan ulkona ja siitä sitten kehittyy kiihkeä suhde illan mittaan ja päädymme samaan osoitteeseen:))) Voipi kuulostaa oudolta, mutta näin meillä on aina ollut ja parisuhde kukoistaa.
        Kait se on se luottamus, mikä on niin vahva molemmin puolin, ettei ongelmaa aiheesta ole.
        Usein kuuleekin sanottavan, että olemme kuin vastarakastuneet. Siis, mitäs hittoa mä täällä kyselen muiden mielipiteitä:)..näyttäkööt muille miltä hyvänsä.
        Heh..asiat selviää puhumalla, siis tässä tapauksessa kirjoittamalla. ;)


    • pitäisi

      Mieti ensin, tykkäätkö jos miehesi toimii niin.. Flirttailu on petoksen ensivaihe, ei mitään järkyttävän kauheaa, mutta ei todellakaan kivaa parisuhteen toiselle osapuolelle. Parisuhteessa pitäisi omistautua täysin kumppanilleen eikä leikkiä muiden kanssa.. Ei pitäisi antaa muiden ymmärtää muuta kuin olevansa varattu.. Suunniteltuhan on jo puoliksi tehty.

    • emmi oi emmi

      mutta pienissä ympyröissä sitä voidaan katsoa vähän pahalla, "siinä se varattu taas ketkuttaa ja vonkaa muita miehiä, voi sen miesparkaakin kun on tuommoisen hutsun saanut". tätä sinä tuskin haluat vaikka tiedät että totuus on toinen.

      itse flirttaan mielelläni, siitä tulee hyvä mieli ja vähän voi nostaa naiseuttaan joka arjessa kovasti kuluu. flirtti kuuluu tuttujen piiriin eikä mene koskaan pitemmälle ettei tule väärinkäsityksiä. minusta on ihanaa kuulla "oletpas sinä nättinä tänään" tai sanoa toiselle heippan ja hymyillä nätisti kun näkee miten toinen ilahtuu.

      ei siinä tosiaan ole mitään pahaa!

    • katie_n

      Niin, ehkä ei pitäis puhua flirtistä ollenkaan, kun lähinnä tarkoitan esim. hymyä tuntemattomalle. Ja sen voin tehdä vaikka ruokakaupan jonossa, ei se sen kummempaa fiilistä vaadi. Tykkään hymyillä, koska ei tässä arjessa niin paljon ilonaiheita ole. Jos sillä tekee yhden ihmisen onnelliseksi, niin miksei .
      Baari iltojen "flirtti" ei hirveesti eroa tuosta, mutta on ehkä astetta syvempää. Mutta ei tosiaankaan mitään haaveita jatkoista.
      Itsetunto ongelmaa en usko olevan, jos ei sitten lasketa sitä, että haluan tehdä ihmisistä hymyileviä.:)

    • Mörrikkä

      Jos saat siitä kiksejä eikä miehes välitä nii varmaa iha ok. Mun mielestä kuitenki flirtti on petoksen ruma serkku.

    • Orange78

      Minusta ei ole pahaksi, kun molemmille tulee hyvä mieli hymystä tai silmistä..fysiikkaa tuo ei kuitenkaan ole, jos sen lantion vetkutusta ei lasketa tanssilattialla ;)

      elämästä pitää nauttia eikä se ole liian vakavaa, kun kuitenkin tietää kenen paikka sydämessä on :) eihän katsominen voi olla pettämistä...nuorenmiehen mielestä.

    • god

      Jos tykkää flirttailla ihmisten kanssa,niin jossain vaiheessa tulee mieleen "pääsiskös sitä vielä pidemmälle"ja sitten siitäkin on pakko ottaa selvää ja niin tulee se eka kerta ja niin edes päin.........

      • katie_n

        Tätä on jatkunu jo 20 v. joten hidas olen syttymään:)
        En tee sitä iskumielessä, siitä kait johtuu.
        Siis, tämähän ei ole flirttiä ollenkaan, :/ siinähän pitäs olla vähän sellanen ..hhmm..seksuaalinen lataus, vai.?..höh.
        Eipä ole kukaan kiinnostanut silleen, oma mies on kaikki kaikessa mulle.


    • Anonyymi

      Flirttailu on pettämistä. Jättäisin flirttailijan heti.
      Miksei oma kumppani riitä flirttailuun?
      Sitäpaitsi se on tulella leikkimistä.
      Se voi johtaa suhteeseen.
      Ja miettikää miten se loukkaa kumppania ja on epäkunnioittavaa omaa kumppania kohtaan.

    • Anonyymi

      Saatanan lortto

    • Anonyymi

      Flirttiäkin on niin monenlaista. Pieni flirtti piristää molempien päivää ja toisinaan flirttiä on vaikea erottaa ihan normaalista sosiaalisesta kanssakäymisestä. Monilla ihmisillä ihan normaali käytöskin on sellaista, että toisista vaikuttaa flirttailulta. Itse ainakin olen huomannut miesten usein tulkitsevan mun ihan tavallista käytöstäni flirttailuksi.

      Vaan kyllä mun mielestä on myös asiatonta flirttiä. Ensinnäkin sen flirtin pitää tosiaan piristää molempien mieltä, eikä tuntua ahdistavalta. Kumppanin edessä avoimesti flirttailu on myös asiatonta. Myös liian pitkälle menevä flirtti on asiatonta -sellainen antaa ymmärtää tyyppinen. Vaan en mä mitään noista pettämiseksi määrittäisi, vaikka asiatonta käytöstä ovatkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6139
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      521
      3719
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3560
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2774
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 284
      2194
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1583
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe