Moikka!! Oon vajaakuntoinen eikä mulle tahdo löytyä töitä rajpitteiden vuoksk.
Jos saisin asiallisia vastauksia että onko kokemusta tmi perustamisesta jos kävisin omiin nimiin ja pienimuitoisesti siivoamassa asiakkailla esim vanhuksilla? Mitä huonoja ja hyviä puolia olette kokeneet?
TMI perustaminen
4
55
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ennakkoverot, jne jutut. Ota selvää yrityksen perustam7sesta ensin, ja jos sinä päädyt laskelmissa siihen että tulet toimeen sillä, siitä vaan.
- AnonyymiUUSI
Onko omaa kokemusta ,mietin verotetaanko mut hengiltä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko omaa kokemusta ,mietin verotetaanko mut hengiltä?
Etsi tietoa netistä, yrityksen perustamisesta. Tmi on yritysmuoto, jossa yritys on sidoksissa yrittäjään rankasti, eli kun teet sitoumuksia, ne sinun on pystyttävä hoitamaan, Oy taas vastaa asioistaan itse niinsanotusti.
Kaikki henkilöön suoraan liittyvät yritysmuodot pysyvät pystyssä vain kun on riittävästi töitä. Suomeksi, laske miten paljon/ kk työtunteja, millä tuntihinnalla sinun on tehtävä, että selviät, arvonlisäveroista, ennakoista, eläkevakuutusmaksuista, työttömyysvakuutusmaksuista, tapaturmavakuutuksesta.
Ja mahdollisesta kirjanpitäjästä, se on hyödyllinen kuluerä.
Minä näiden jälkeen saat viivan alle tuottoa, siitä maksat vielä yritystulon verot, eli niitä ennakoita, mahdollisia lisäveroja.
Loput on sitä, mitä voit käyttää itse, esim markkinointiin, välineisiin, itsesi elättämiseen.
Olikohan tuossa edes kaikki, mutta vähintään noin.
Jos päädyt yrittäjyyteen, myös y- tunnus maksaa. Ei paljon.
- AnonyymiUUSI
Tuntilaskutus pitää olla 45€/h, niin saat itsellesi palkkaa noin 10€/h vakuutuksien, eläkemaksujen, sosiaalikulujen ja verojen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041841
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151611- 1441599
- 1031559
- 821476
- 1191269
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2831259Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241100- 691081
- 381032