TMI perustaminen

Anonyymi-ap

Moikka!! Oon vajaakuntoinen eikä mulle tahdo löytyä töitä rajpitteiden vuoksk.
Jos saisin asiallisia vastauksia että onko kokemusta tmi perustamisesta jos kävisin omiin nimiin ja pienimuitoisesti siivoamassa asiakkailla esim vanhuksilla? Mitä huonoja ja hyviä puolia olette kokeneet?

4

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Ennakkoverot, jne jutut. Ota selvää yrityksen perustam7sesta ensin, ja jos sinä päädyt laskelmissa siihen että tulet toimeen sillä, siitä vaan.

• Anonyymi
        UUSI

Onko omaa kokemusta ,mietin verotetaanko mut hengiltä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko omaa kokemusta ,mietin verotetaanko mut hengiltä?

Etsi tietoa netistä, yrityksen perustamisesta. Tmi on yritysmuoto, jossa yritys on sidoksissa yrittäjään rankasti, eli kun teet sitoumuksia, ne sinun on pystyttävä hoitamaan, Oy taas vastaa asioistaan itse niinsanotusti.
        Kaikki henkilöön suoraan liittyvät yritysmuodot pysyvät pystyssä vain kun on riittävästi töitä. Suomeksi, laske miten paljon/ kk työtunteja, millä tuntihinnalla sinun on tehtävä, että selviät, arvonlisäveroista, ennakoista, eläkevakuutusmaksuista, työttömyysvakuutusmaksuista, tapaturmavakuutuksesta.
        Ja mahdollisesta kirjanpitäjästä, se on hyödyllinen kuluerä.
        Minä näiden jälkeen saat viivan alle tuottoa, siitä maksat vielä yritystulon verot, eli niitä ennakoita, mahdollisia lisäveroja.
        Loput on sitä, mitä voit käyttää itse, esim markkinointiin, välineisiin, itsesi elättämiseen.
        Olikohan tuossa edes kaikki, mutta vähintään noin.
        Jos päädyt yrittäjyyteen, myös y- tunnus maksaa. Ei paljon.

• Anonyymi
      UUSI

Tuntilaskutus pitää olla 45€/h, niin saat itsellesi palkkaa noin 10€/h vakuutuksien, eläkemaksujen, sosiaalikulujen ja verojen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1841
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1611
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1599
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1559
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      82
      1476
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1269
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      283
      1259
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1100
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe