Olen ollu tekemisissä useamman vuoden ajan tyypin kanssa joka suuttuilee milloin mistäkin - toisaalta hän itse sanoo että "samasta asiasta" - mä olen erimieltä. Tuon saman asian takia olemme olleet on.off/ tekemättömissä usein ja mykkäkoulujakin ollaan yhdessä käyty. Silti ne ON - tilanteet on lämpöisen ihania, rakastettavia, kiihottavia, OLO on kuin "kotiintulisi" . ....
Meillä ei vain jotenkin osu nämä "samat-asiat" kohdilleen. =) Hänellä on isohalu kontrolloida mua, mitä sanon, mitä teen, miten suhtaudun asioihin. Kuulostaa pahalta, muttei niin pahalta kuitenkaan - miltä tuntuu ku hän on iha tyst! niin hiljaa ettei tiedä hänen olemassaolostaan mitään. Siinä saattais pieni-ihmeinen hätääntyy.
Onneks hän kuitenkin sitten jotenkin ilmaantuu taas, ja kaikki jatkuu entiseen malliin :) On _ OFF!
Mull on jännä tilanne
3
362
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista se on varattujen kesken.
- Anonyymi
Näinkö uusin visio uusimmasta palstaäijän hahmosta menee? No voi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö uusin visio uusimmasta palstaäijän hahmosta menee? No voi
Kummatkin arvaukset päin MÄNTYY!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240