Kanssasi suhteeseen

enämpi intiimiin :) Mä uskon että kaukosuhde vois toimia - ainakin hetken. Kunnes selviäis ovatko tähdet suotuisat enämpi riiustelemaan. Minusta kauko suhde on kätevä, kummallakin on oma elämä ajoittain - ja sitten toisinaan omistaudutaan vain Toisillemme.

Eiks näin ois kiva;)

8

584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä sun kannattais kertoo itestäs edes sukupuoli ja kumpaa sukupuolta etit siihen sun kaukosuhteesees. Niin ja tietty ikäkin olis aikas kiva tai hyvä tietää. :D

• Anonyymi

Niin et olekaan multinikkimies pitkään aikaan täytellyt näitä kreisejä humpuukiprofiilejasi kiinnostavalla datalla, kuten valtakunta, eli "rose" uskovainen yhdentoista lapsen äiti maalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin et olekaan multinikkimies pitkään aikaan täytellyt näitä kreisejä humpuukiprofiilejasi kiinnostavalla datalla, kuten valtakunta, eli "rose" uskovainen yhdentoista lapsen äiti maalta

Lähe sinä pershärö nyt kiitää johonkin.
        Mene vaikka ulos nauttimaan säästä ja saa
        jotain iloa elämääs jostain muustakin kun tosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähe sinä pershärö nyt kiitää johonkin.
        Mene vaikka ulos nauttimaan säästä ja saa
        jotain iloa elämääs jostain muustakin kun tosta.

Ketä miellä siellä livessä muka kiusaisin?

• Tässä tapauksessani: mun ei kuitenkaan kannata ihan nyt kertoa - keskustelupalstalla - edes sukupuolta tai ikääni: Ehkä mull on kohde jo selvillä. Ehkä tää on vaan keskusteluja keskustelujen joukossa, eikä seuranhakua.

• Anonyymi
        OutoIintu kirjoitti:

Tässä tapauksessani: mun ei kuitenkaan kannata ihan nyt kertoa - keskustelupalstalla - edes sukupuolta tai ikääni: Ehkä mull on kohde jo selvillä. Ehkä tää on vaan keskusteluja keskustelujen joukossa, eikä seuranhakua.

jep

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      9
      5437
    2. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      66
      5201
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      45
      3906
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      20
      3567
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      3428
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      46
      3310
    7. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      41
      3203
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      52
      2889
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2615
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2359
    Aihe