Kiihottumisen yli-korostaminen

Anonyymi-ap

Kiihottumista on tutkittu paljon, mutta tietyt asiat on tabuja eikä niistä saa keskustella vaikka selvästi nähtävissä. Kiihottuessa syljen ja nesteiden eritys lissääntyy, verenkierto kiihtyy ja veri pakkautuu tietyille alueille, miehillä lähinnä sukuelimiin, mutta naisilla lisäksi rintoihin, kasvoihin ja huuliin.

Erikoista sukupuolten erilaisuutta on että naiset haluavat korostaa ja esitellä kiihottumistaan, punaamalla huuliaan ja poskiaan, käyttämällä täytettyjä rintaliivejä tai jopa silikonirintoja ja huulia. Tosin selitys on yksinkertainen, kiihottuneelta näytävä nainen saa miehiltä huomiota. On täysin paskapuhetta että naiset ehostaisivat itseään itsensä takia, koska eivät tee sitä kun olevat itsekseen.

Lähde: Masters, W. H., & Johnson, V. E. (1966). Human Sexual Response.

12

363

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika vanha lähde.

• Anonyymi

Vanha on ihminenkin, ei ihmisen aivot ole muuttunut yhtään 10 000 vuoden aikana, meillä on luolamiehen/naisen aivot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha on ihminenkin, ei ihmisen aivot ole muuttunut yhtään 10 000 vuoden aikana, meillä on luolamiehen/naisen aivot.

Vaikka ihminen ei olisi muuttunut, niin 60-lukulainen tiede oli kyllä täysin kivikautista, varsinkin tuin tyyppisissä asioissa. Oikeastaan minkään tuon aikainen tutkimus ei kestä objektiivista tarkastelua.

• Anonyymi

Nonniin taas

Antaahan naisten itsensä puhua tästä, muut eivät voi heidän puolestaan puhua!

Olen nainen ja meikkaan, eniten sen takia, että tykkään meikata ja oloni on mukavampi kun olen laittautunut. Onko se sitten omaa oloa varten vai muita varten, sitä en osaa määritellä mutta miesten huomion takia en meikkaa; minusta tuollainen huomiohuoraus on lähinnä kiusallista.

• Anonyymi

Naiset elää intutiolla, siis vaistojensa varassa kuin elukat, ei ne toimi järjen ja logiikan mukaan.

• Anonyymi

Laittaudun yleensä joka aamu, vaikka en olisi poistumassa kotoani mihinkään.

• Anonyymi

Koska milloin vain joku mies saattaa piipahtaa luonasi.

• Anonyymi

En käytä ikinä huuli-, enkä poskipunaa.

• Anonyymi

Naiset sensuroi itseä rumentavat asiat, meikkaavat piiloon tai lakaisevat maton alle. Joten naisvallan myötä valhe, epärehellisyys ja harha tietenkin lisääntyy, onhan tämä kehitys nähtävissä..

• Anonyymi

Meillä ukko ulisee kiimoissaan aamusta iltaan. Ihan eläimellistä huutoa varsinkin kun masturboi saunassa. Äitini joutui poistumaan jopa lauteilta viime kesänä muutamaan kertaan korviaan pidellen kun mies aloitti elimensä vatkauksen ja himomölinänsä!

• Anonyymi

Aivan kauheaa tuollainen, että äitisikin joutui sen kokemaan! Ei taida ulisijalla olla kaikki muumit laaksossa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1610
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      106
      832
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      608
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      129
      578
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      556
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      538
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. 42
      496
    Aihe