Skientologian perustaja L. Ron Hubbard sanoi "Saint Hill Special Briefing Course 35" luennolla (heinäkuun 19., 1961) tupakan poltosta ja keuhkosyövästä:
“Se että ei polta tarpeeksi tupakkaa on se mikä aiheuttaa keuhkosyöpää! Jos jollakin on keuhkoissa syöpäkasvainta, todennäköistä on, että se johtuu säteilyannoksesta yhdessä sen kanssa, että hän tupakoi. Ja mitä tapahtuu, on se, että tupakointi alkaa purkaa säteilyannosta pois, ymmärrätkö?”
Hänen väitteensä oli siis että keuhkosyöpä tuli "säteilyn" takia ja siksi jos ihminen ei polttanut tarpeeksi. Koska tupakan poltto hänen mielestään siis poisti säteilyä kehosta.
Että olipa siinä jumalallisen viisas mies! Suosittelen että maksatte itsenne kipeäksi hänen kursseistaan.
Skientologian typeryyksistä
Anonyymi-ap
2
53
Vastaukset
- Anonyymi
Alkuperäinen englannin kielinen teksti:
Not smoking enough will cause lung cancer! If anybody is getting a cancerous activity in the lung, the probabilities are that it’s radiation dosage coupled with the fact that he smokes. And what it does is start to run out the radiation dosage, don’t you see. - Anonyymi
Toinen järjetön uskonto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491