Tampereen Pirkkalan koulupoika 16v kertoi suunnitelleensa kauan puuhiaan .mitä tänään klo 10.42 koulullaan Vähäjärven kylässä teki. Kirjoitti motiiveistaan.
Vaikuttaako näihin tamperelaisten "saarnaajien" naisvihaiset opit? Nämä vastustavat tada arvoa.
Poika vaikuttaa ressukalta.
Vaikuttavatko miessaarnaajat nais turmiin?
26
197
Vastaukset
- Anonyymi
Murhaaja ei ole ressukka. Murha on murhaajan oma valinta.
- Anonyymi
Videoiden perusteella pieni hintelä rupinen mitätön.
- Anonyymi
Murhaaja on todella ressukka kuten nämä jengikakarat jotka ihannoivat typerää rikollista toimintaa syyllistyen syyttömien yltiö väkivaltaiseen päälle karkauksiin, mutta siihen tälläinen nuori taatusti menehtyykin ja se ei ole surku ollenkaan.
- Anonyymi
Tampereella on joitakin naisvihamieliskristillislahkoja joiden sunnuntai puheissa alistetaan naisia ja yritetään pönkittää aggressiivista suhdetta näihin.
- Anonyymi
S24 vimmatusti poistaa tietoa puukottajasta, joka on tunnetun julkkiksen poika.
- Anonyymi
Poika ilmoitti olevansa ateisti ja haluavansa puukottaa tyttöjä.
Puoluekanta (sukulaisista päätellen) tod. näk. vasemmistolainen. - Anonyymi
Onhan sen. Nimi kerrottu
- Anonyymi
Väärä palsta tälle höpötykselle. Vai onko hänellä jotain tekemistä tämän lahkon kanssa?
- Anonyymi
Aloittaja oletti niin.
Mut ei sit ollukkaa.
Olikin naisten murhaamisesta fantasioiva ateisti.
- Anonyymi
Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin talibaanien alueelta, mistä hän toi naisvihan ihannoinnin.
Paavali määräsi naisille ja tytöille huntu- ja burkapakon.
Paavali hyväksyi kunniaväkivallan.
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
1. Kor. 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.- Anonyymi
Höpöhöpöhöpö.
- Anonyymi
Tampereellahan se helluntailainen mies kunnostautui niissä asioissa.
- Anonyymi
Jotain kun tapahtuu - alkaa palstalla kiehua- tyhjäpäitten porina.
Aivan aasien palsta- ja se näkyy- mutta eihän he käsitä, miten pienijärkistä porukkaa itse ovat - Anonyymi
Aivan huolimatonta ja vanhempia sääliksi käy miten on näin päässyt käymään
- Anonyymi
Uhriensa vanhempia tulee kyllä sääliä.
- Anonyymi
Oletan että kun vapaaksi pääsee niin jatkuu tämä sekasorto
- Anonyymi
Muistuttaa henkisesti Koskelan murhaajakolmikkoa.
Päätyy kyllä vankilan lisäksi psykiatriseen sairaalaan.
Luitteko sen kirjoittamansa manifestin? Ei ollut "ressukan" kirjoittamaa vaan kylmän, suunnitelmallisen psykopaatin.
- Anonyymi
Joku saarnaaja olettaa taas toisinpäin ettei poika ole kuullut tarpeeksi saarnoja ja siksi sekosi.
- Anonyymi
Manifestin tuotti tekoäly. Poikanen oli syrjäytynyt lyhyt mitättömän oloinen tietysti Jumalan silmissä arvokas. Mauno Mattila kertoo pojan työn johtuvan Jeesuksen puutteesta. Näin voi olla mutta pojan nettipelit oli huono homma.
Itse olen huomannut äärimmäisen fundamentaalisissa piireissä miessaarnaajien naishalveksuntaa esim kalvinistit. Ei kaikki. Samanlaista kun sillä USA Romania miehellä. Inceliä eli väkisin selibaatti - Anonyymi
Onneksi ei saanut tapettua. Säälittävä otus.
- Anonyymi
Siinä on kunta keksinyt osuva. Nimi
- Anonyymi
Kuuli uutiset. Vähäjärjen koulu. Olipa hyvä nimi.
- Anonyymi
Vähäsärjen koulu kai
- Anonyymi
Trump käyttäytyy huonosti ja saa epätoivon
- Anonyymi
Kyllähän miehet tappavat kotonakin innoissaan vaimoja kymmenittäin vuodessa ja ovat painostamaan näitä aborttiin.
- Anonyymi
En ihmettele ettei kukaan huoli töihin näitä foorumilla makaajia.
Jokin taso sentään pitää olla .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854920- 1912310
- 402281
- 852071
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231728- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161441Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461227- 351136