Jeesatkaapa tietämätöntä. Jos myy katsastamattoman auton ja antaa sen ostajalle vartiksi koeajoon kaupan yhteydessä, niin kumpi maksaa mahdolliset sakot, kuljettaja vain auton omistaja?
Katsastamattoman auton koeajo
8
156
Vastaukset
- Anonyymi
Sakot kuljettaja . Jos auto on käytöstä poistossa , niin verot maksaa omistaja , vähintään 1000 € .
- Anonyymi
Ei oo liik.käyt poistettuna. Sen puolen tiedän. Jos sakot kuskille, niin sitten ei oo ongelmaa antaa koeajoon.
- Anonyymi
En viitsi ajatellakaan että sattuisi tuollaisella autolla ajettaessa paha kolari jne.
- Anonyymi
No äläpä ajattele. On siinä liikennevakuutus.
- Anonyymi
kuka on niin jästipää että lähtee ajamaan katsastamattomalla autolla...sehän on ajokiellossa.?.. turha täältä on kysellä kun saat sen vastauksen vakuutusyhtiöltä ja poliiisilta.
- Anonyymi
Ööh, siis auton ostaja, joka haluaa tietää hieman tarkemmin missä kunnossa se on. Ei tämän pitänyt olla noin vaikea kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööh, siis auton ostaja, joka haluaa tietää hieman tarkemmin missä kunnossa se on. Ei tämän pitänyt olla noin vaikea kysymys.
Kukaan järkevä autoa ostava ei koeaja katsastamatonta autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no käytä leimalla... eihän se paljoa maksa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174