Onko laillista,että vuokrafirmat hakee tekijöitä työhön mitä ei ole edes olemassa,vaan keräävät porukkaa listoille? Miksi tämmöiseen ei puututa.
Onko laillista?
Anonyymi-ap
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Ay eli vasemmiston aiheuttama kupla. Kun työnantaja ei voi eikä halua sitoutua niin vuokrafirmat tekevät työtä välissä ja rikastuvat. Joku mamu muija tienasi miljoonia tuolla että vuokrasi työvoimaa. Yritysten ei tarvi kärsiä ay sotkusta.
Jos ay ja sen vaatimukset poistetaan niin yritykset voivat itse ylläpitää työtä sen mukaan mitä tarvii. - Anonyymi
Vuokrafirma olisi helppo käräyttää siitä, että hakevat työntekijöitä paikkaan mitä ei ole. Se pitää olla mustas valkoisella että se työ on olemassa!
- Anonyymi
Mikset käräytä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069